کد مطلب: 

610

ردپای مروجان احضار ارواح در اینترنت

ردپای مروجان احضار ارواح در اینترنت

چندی است بازار احضار ارواح در جامعه داغ داغ است که ردپای مروجان این تفکر را در اینترنت نیز می‌توان مشاهده کرد. آنان در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون با عناوینی همچون آموزش احضار ارواح، احضار روح با تخته «وی یا»، احضار روح با نعلبکی، احضار روح با لیوان و موارد دیگر فعالیت دارند.

 

به گزارش سیتنا، در بخشی از مطلب منتشر شده توسط افق در خصوص احضار ارواح آمده است: ترویج دهندگان تفکر احضار روح، نه تنها از این راه کسب درآمد می‌کنند بلکه برخی از آنان با استفاده از این حربه، تفکرات دیگری مانند تناسخ - که از نظر دین اسلام مردود است - را تبلیغ می کنند.

 

برای نمونه، در یکی از این سایت‌ها، نویسنده و مدیر سایت که ادعا می‌کند توانایی احضار ارواح را دارد، زیرکانه در قالب بیان یکی از داستان های احضار روح توسط خودش، تناسخ را تبلیغ و تایید کرده و نوشته است:

«سلام خدمت شما دوستان گرامی از همه شما (مخصوصا خانم پریسا: دختر اصیل آریایی) که لطف می‌کنید نظر می‌دهید، متشکرم. چند شب قبل روح خانومی به نام منیره را احضار کردیم که در زمان حیات بسیار زن مومنی بوده و حتی در آن دنیا خانم فاطمه زهرا (س) را زیارت کردند و در عالم چهارم روحی هستند وقتی از ایشون پرسیدم که آیا تناسخ وجود دارد یا نه گفتند که وجود دارد و همچنین وقتی از ایشون پرسیدم که آیا می‌تواند روح مادر بزرگ من را به مجلس ما بیاورد سریعا این‌کار را کرد و ما توانستیم به راحتی و برای بار دوم با روح مادر بزرگم ارتباط برقرار کنیم و از خانم منیره وقتی خواستیم در مجالس دیگر ارتباط با ارواح ما حضور داشته باشد قبول کرد و ما دوباره دیشب با روح این خانم ارتباط برقرار کردیم. باز هم از شما دوستان میخواهم که لطف کنید و به وبلاگ خودتون نظر بدهید مرسی».

 

در این راستا برخی از صاحبان این سایت‌ها و وبلاگ‌ها، برای ارتباط بیشتر با مخاطبان، شماره تلفن و یا آدرس پست الکترونیکی خود را در اختیار کاربران قرار داده اند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به صورت مستقیم با خود این افراد ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-25 20:24

افزودن دیدگاه جدید