کد مطلب: 

6063

تأیید مدارک تحصیلی با ثبت در سامانه و بدون مراجعه‎ی حضوری میسر شد

تأیید مدارک تحصیلی با ثبت در سامانه و بدون مراجعه‎ی حضوری میسر شد

محمدحسن کرباسیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست و دکتر ملاباشی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با هدف گسترش همکاری‌های فیمابین تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش سیتنا، بر اساس این تفاهم‌نامه که با هدف تکریم ارباب رجوع صورت گرفت،  دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان امور دانشجویی برای تأیید مدارک تحصیلی جهت ترجمه نیست.

بر این اساس متقاضیان از فروردین ۱۳۹۲ درخواست تأیید مدارک تحصیلی خود را در این سامانه ثبت و پس از تأیید دانشگاه و سازمان امور دانشجویان، مدارک را به نزدیکترین دفتر پستی خود تحویل و مدارک تأیید شده را پس از انجام فرآیند اداری در محل سکونت خود از مأمورین شرکت پست تحویل می‌گیرند.

محمدحسن کرباسیان مدیرعامل شرکت پست با اشاره به توانایی‌های شرکت پست در اجرای خدمات خواستار تداوم و استمرار همکاری‌های فی‌مابین شد.
وی با بیان این که مشتریان همواره در کانون توجه ما هستند افزود: شرکت پست تمام فعالیت‌هایش بر اساس جلب و حفظ اعتماد مشتریان می‌باشد و در همین راستا قول مساعد داد تا حد اعلای تلاش خود را برای ارایه خدمات مطلوب به این سازمان به کار بسته و از هیچ کوششی در این زمینه خودداری نکند.

دکتر ملاباشی نیز ضمن اشاره به کانون برون‌سپاری خدمات رفاهی در وزارت علوم و مزایای همکاری متقابل از جمله کاهش هزینه‌های عمومی ناشی از ترددها و کاهش خطرات ناشی از سفرهای متقاضیان در سطح کشور و جلوگیری از ازدحام در محل سازمان، بر لزوم همکاری‌های فی مابین تاکید نمود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-03-09 06:32

افزودن دیدگاه جدید