کد مطلب: 

5641

پخش تصاویر همسر سابق در اینترنت به قصد انتقام‌جویی

پخش تصاویر همسر سابق در اینترنت به قصد انتقام‌جویی

رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری مرد فریبکاری که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک وب‌سایت اینترنتی قصد انتقام‌جویی از وی را داشت خبر داد.

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی اعلام کرد: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، مأموران اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی ادامه داد: شاکیه در خصوص شکایت خود اظهار داشت، فرد ناشناسی با انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت به همراه درج مطالب کذب موجب آزار و آبروریزی وی شده است.

رئیس پلیس فتا افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی، نشانه‌هایی از متهم مشاهده گردید و مشخص شد که وی همسر سابق شاکیه بوده، که طی اقدامی متهم در منزل پدری دستگیر و به این پلیس منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از رویت شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و اظهار داشت به قصد تسویه حساب اقدام از شاکیه اقدام به این کار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که طرفین پرونده چند سال پیش از طریق اینترنت با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌اند و به سبب عدم شناخت همدیگر، عمر زندگی انها به کمتر از یکسال کفاف نداده و مسائل غیراخلاقی موجبات این جدایی شده است و آنها با توجه به کینه ای که از همدیگر داشتند درصدد تضعیف شخصیت هم برآمدند.

وی در پایان هشدار داد: خانواده ها بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود دقت بیشتری کرده و جوانان نیز نسبت به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می‌شوند هشیار باشند زیرا در این فضا به راحتی می‌توان تغییر چهره داد و خود را جای فرد دیگری القا کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-09 15:20

افزودن دیدگاه جدید