کد مطلب: 

5633

در نظرسنجی سیتنا در خصوص رایتل شرکت کنید

در نظرسنجی سیتنا در خصوص اپراتور سوم "رایتل" که در باکس سمت راست صفحه‎ی اصلی و سایر صفحات فرعی سیتنا قابل دسترسی است شرکت کنید و به سوال ذیل پاسخ دهید.

 

نظر به طرح حواشی اخیر در خصوص فعالیت اپراتور تازه کار رایتل، کدامیک از موارد ذیل را اولویت می‎دانید؟

 

* اقدام در زمینه‎ی فرهنگ سازی و تبلیغات غیرمستقیم

* ادامه‎ی تبلیغات مستقیم در صداوسیما و برخی رسانه‎ها

* صرف هزینه برای حمایت از جشنواره‎ها و همایش‎ها

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-08 19:24

دیدگاه‌ها

تصویر سیتنا 5
با توجه به نوپا بودن این اپراتور و شروع بحث هایی در خصوص ارسال تصویر توسط این اپراتور آیا بهتر نیست این اپراتور به جای صرف هزینه های میلیاردی در صداوسیما و اسپانسری جشنواره هایی مانند فیلم فجر که البته این موارد نیز در جا و زمان خود قابل استفاده است ولی در این شرایط در اولویت بندی رایتل مناسب نیست. این اپراتور باید بیش از این به نیازسنجی مخاطبان پاسخ دهد و دغدغه های آنان را با فرهنگ سازی مناسب پاسخ دهد نه اینکه تنها به دنبال تبلیغ کالا و خدمات خود بدون توجه به فرهنگ سازی این خدمات باشد.
ارسال شده توسط سیتنا 5 در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بنام خدا سوال نظر سنجی مبهم است و منظور از این سوال چیست؟ خصوصا با اشاره به کلمه حواشی. آیا شرکت رایتل باید چگونه عمل کند؟ نوع بازار یابی آن چگونه باشد؟ نوع تبلیغات آن باید چگونه باشد؟ تبلیغ غیر مستقیم توسط یک اپراتور که شرکتی تجاری هم هست به چه معنی است و منظورتان فرهنگ سازی است یا تبلیغ خدمات؟ ....
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بهتره به جای طرح این موارد از رایتل سوال کنید تا کی میخواد این وضعیت توسعه لاک پشتی رو ادامه بده. پولی که بابت سیم کارت گرفته اما اصلا سرویس دهی خوبی نداره. نه درست جواب مشتری رو میدند و نه پوشش خوبی داره.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید