کد مطلب: 

5611

سرپرست جدید وزارت ارتباطات در کمین شبکه‌های استکباری

سرپرست جدید وزارت ارتباطات در کمین شبکه‌های استکباری

محمد حسن نامی رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حالی سرپرستی وزارت ارتباطات را بر عهده گرفته است که پیش از این نیز اقداماتی را در حوزه‎ی ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح‌ریزی کرده و برای دفاع از مرزهای کشور طرح‌های بلندی را در نظر داشته و قاطعانه از آن‌ها دفاع کرده است.

به گزارش سیتنا، نامی پیش از این در واکنش به حذف عنوان "خلیج فارس" از روی نقشه‌های گوگل در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته بود که "Google Earth" را استکبار جهانی برای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات کشورهای دیگر طراحی و ساخته است و باید فعالیت آن را در کشور تعطیل کرد.

وی با بیان اینکه این سایت یک تهاجم فرهنگی را علیه کشورهای اسلامی انجام می‌دهد، عنوان کرده بود: مثلا با طراحی اطلس غزوات حضرت رسول (ص) می‌خواهند تاریخ را دستکاری کنند.

نامی با اشاره به تعطیلی نقشه گوگل در کشورهایی چون روسیه، چین و مالزی تصریح کرد: 3 تا 4 سال پیش این کشورها، این سایت جاسوسی را در کشورشان تعطیل کرده‌اند؛ ما هم اخیرا سایتی تحت عنوان سایت "بصیر" را طراحی و تولید کرده‌ایم که به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی این سایت هم به کاربران در داخل کشور و هم به کاربران همه دنیا سرویس می‌دهد و از ویژگی‌های آن، این است که هر مسلمانی در هر نقطه کره زمین می‌تواند توسط این سایت با یک کلیک جهت قبله را پیدا کند و بنابراین با افتتاح "بصیر"، نقشه گوگل در ایران تعطیل خواهد شد.
با قدرت بیان نامی می‌توان به اجرای طرح‌هایی چون توسعه ایمیل، موتور جست‌وجو و شبکه ملی اطلاعات امیدوار بود.

منبع: تسنیم

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-07 17:28

افزودن دیدگاه جدید