کد مطلب: 

5585

افتتاح اولین شعبه‎ از فروشگاه‎های زنجیره‎ای شرکت مخابرات ایران+ تصاویر

افتتاح اولین شعبه‎ از فروشگاه‎های زنجیره‎ای شرکت مخابرات ایران+ تصاویر

اولین فروشگاه زنجیره‎ای شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت خدمات اول "TCT"، شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات استان تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

 
به گزارش خبرنگار سیتنا (citna.ir)، این فروشگاه مطابق با استانداردهای روز دنیا و با نظارت مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران طراحی و به بهره برداری رسیده است و تمام خدمات مخابراتی اعم از خدمات تلفن ثابت، خدمات همراه اول، خدمات شرکت‎های زیرمجموعه‎ی شرکت مخابرات ایران، فروش سیم کارت، کارت شارژ ، گوشی موبایل ، لپ تاپ ، مودم و تمام تکنولوژی های ارتباطی ارائه می‎شود.
 
همچنین به منظور تکریم ارباب رجوع برای پرسنل این فروشگاه‎ها آموزش های لازم در خصوص مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ارائه شده است و برای سهولت دسترسی متقاضیان به خدمات مورد نیاز ساعت کار این فروشگاه از 8 صبح تا 8 شب تعیین شده است.
 
 
 
در این مراسم تنی چند از اعضاء هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، همراه اول ، شرکت ارتباطات ثابت (FCI) ، شرکت مخابرات استان تهران و شرکت خدمات اول حضور داشتند.
 
لازم به توضیح است فروشگاه نمونه جماران به آدرس خیابان پاسداران ، پایین تر از پارک نیاوران ، نبش خیابان اقدسیه ، همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 20 به مشترکین و متقاضیان خدمت رسانی می نماید.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-05 09:58

افزودن دیدگاه جدید