کد مطلب: 

5584

قائم مقام مدیرعامل مخابرات ایران: حداقل 2 هزار و 500 میلیارد تومان به دولت پرداخت کردیم

قائم مقام مدیرعامل مخابرات ایران: حداقل 2 هزار و 500 میلیارد تومان به دولت پرداخت کردیم

قائم مقام و معاون هماهنگی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: مخابرات در سال‎های گذشته حداقل 2 هزار و 500 میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است.

به گزارش سیتنا، مهندس "ابراهیمی" در مراسم معارفه‎ی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان قم، افزود: مخابرات در پنج دهه‎ی گذشته به عنوان یک شرکت دولتی از خزانه‎ی دولت هزینه‎ها را پرداخت می‎کرد، ولی  در حال حاضر شرکت مخابرات ایران ضمن تأمین هزینه‎ها، سهم دولت را نیز پرداخت می‎کند.

 

وی ادامه داد: شرکت‎های مخابراتی باید به دنبال توسعه و افزایش خدمات جدید باشند. زیرا علاوه بر اینکه باید پاسخگوی نیاز مشتریان باشند، ارزیابی عملکرد آنان در آینده بر اساس درآمد عملیاتی صورت می گیرد.

مهندس ابراهیمی، با تاکید بر ضرورت برنامه‎ریزی در توسعه‎ی پروژه‎های مخابراتی، گفت : قبل از اجرای پروژه‎ها باید بررسی‎های اقتصادی و فنی صورت گیرد و بر اساس هزینه و فایده، سرمایه گذاری شود.

وی با اشاره به اهمیت تلفن ثابت در کشور، گفت: تلفن ثابت یک اپراتور مستقل است و باید هزینه‎های مربوط به آن، توسط خودش پوشش داده شود. در طی سال‎های گذشته هزینه‎های ما چند برابر افزایش یافت، اما تعرفه‎ها همچنان ثابت مانده است. برای ایجاد تعادل بین هزینه‎ها و درآمدها چاره‎ای جز کار و تلاش بیشتر نداریم.

وی، با اشاره به تغییر ساختار در شرکت مخایرات، گفت: تغییرات در شرکت مخابرات یک ضرورت است اما نباید مانعی در روند توسعه مخابرات ایجاد کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-05 06:05

افزودن دیدگاه جدید