کد مطلب: 

5548

انتقاد وزیر سابق فراموشکار به انتصاب اخیر دکتر احمدی نژاد!

انتقاد وزیر سابق فراموشکار به انتصاب اخیر دکتر احمدی نژاد!

در حالی "سلیمانی" وزیر سابق ارتباطات به انتصاب "نامی" به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات اعتراض داشته و تاکید دارد که انتظار برخی مبنی بر انتصاب از بدنه‎ی وزارت ارتباطات محقق نشد، که خود نیز از خارج بدنه‎ی وزارت ارتباطات به سکانداری این وزارت رسیده بود.

 

به گزارش سیتنا، ساعاتی پس از انتصاب "نامی" به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، "محمد سلیمانی" وزیر سابق ارتباطات و نماینده‎ی فعلی مجلس شورای اعتراض خود نسبت به این انتصاب را رسانه‎ای کرد و در گفت‎وگو با یکی از خبرگزاری‎ها، گفت: "همه این انتظار را داشتند که انتصاب بعدی از بدنه وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد که این اتفاق نیفتاد."

 

سلیمانی در پاسخ به سوالی در خصوص سابقه‎ی سرپرست جدید در حوزه‎ی ارتباطات، گفته است: "اگر آقای نامی سابقه کار در حوزه ارتباطات را داشتند من باید می‌شناختمشان که ندارند."

 

گفتنی است؛ امیرسرتیپ دوم محمدحسن نامی‏ پیش از این معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و عضو هیأت مدیره انجمن ژئوپلیتیک ایران بوده است.
 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-02 11:39

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام کاملا درست تیتر زده اید. وزیر فراموشکاری که به علت جاه طلبی وارد شد و از بین بردن وزارت مهمی را کلید زد و حالا حکایت ان دزد است که او هم اهای دزد می گوید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید