کد مطلب: 

5532

برای استفاده از اینترنت بی‎سیم رایگان کلیک کنید

شاید یکی از مهمترین دغدغه های کاربران اینترنت، محدود بودن آن باشد، اما سیتنا به شما روشی را آموزش می دهد که با استفاده از آن می‎توانید تجربه‎ی یک اینترنت پرسرعت رایگان بر روی گوشی همراه خود داشته باشید.
به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، وایمو (WiMO) اولین شبکه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم محلی مبتنی بر فناوری Wi-Fi، با پوشش گسترده  در شهر تهـــران است  و در 500 نقطه مانند اماکن عمومی، مراکز خرید، پایانه­ ها، بانک­ ها، فرهنگسرا­ها ، کتاب خانه­ ها ، رستوران­ ها، سرای محله ها، دفاتر خدمات الکترونیک و ایستگاه قطار راه‌اندازی شده است و این امکان را برای کاربران فراهم می­ آورد تا از طریق تلفن همراه،لپ­ تاپ، تبلت و یا هر دستگاه مجهز به فناوری Wi-Fi و بدون نیاز به مودم و نرم افزارهای مورد نیاز خیلی آسان به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.
 

- روش راه اندازی وایمو در موبایل، لپ تاب و تبلت:
 
شما می توانید با ارسال یک پیامک به شماره 30009426 رمز عبور خود را برای استفاده از شبکه بی سیم وایمو دریافت کنید و خیلی راحت از 1 ساعت اینترنت رایگان بدون محدودیت دانلود و با سرعتی بسیار عالی استفاده کنید. حتی پس از طی این 1 ساعت می توانید با سرعت 32 کیلوبایت همچنان از اینترنت استفاده کنید و در صورت نیاز به سرعت بیشتر به ازای هر بیت 10 تومان و یا به ازای هر ساعت 1200 تومان پرداخت کنید.
 
اگر هم لپ تاپ و یا هر دستگاه دیگری همراه شماست که از وای فای پشتیبانی می کند و تمایل به استفاده از این نوع جدید اینترنت پر سرعت را داشتید، کافی است برای ثبت نام و دریافت کد کاربری به سایت وایمو مراجعه کنید و از خدمات آن بهره ببرید.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-01 19:32

افزودن دیدگاه جدید