کد مطلب: 

5436

آیفون ۴ در بازار فقط ۱۷۴هزار تومان!

آیفون ۴ در بازار فقط ۱۷۴هزار تومان!
در حالی که گوشی آیفون ۴ در بازار ایران قیمت بالای دو میلیون تومان را هم تجربه کرده است، برخی کابران اینترنتی در روزهای اخیر ایمیلی تبلیغاتی دریافت کرده اند که به آنها خرید این گوشی با قیمت ۱۷۴ هزار تومان را پیشنهاد کرده است.
 

به گزارش سیتنا، در این ایمیل، گوشی دو سیم‌کارته طرح آیفون ۴S با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی، به همراه بلوتــوث ۲ و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت معرفی و اعلام شده در صورت تمایل می توانند این گوشی را با قیمتی کمتر از دویست هزار تومان خریداری کنند.

به گزارش دنیای صنعت،‌ طبیعی است که این گوشی اصل نباشد اما بازاریابی که اقدام به تبلیغ آن کرده، برای اینکه مشتری را به خرید ترغیب کند،‌ نوشته است که در پشـت این گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده و محصول دارای شارژر، هدفون و کابل یو.اس.بی و بسته بندی شیک است. این گوشی دارای کیبورد تاچ و ویژگی های روز موبایل شامل اینترنت، دوربین عکاسی، سازگاری با برنامه های جاوا، صداهای بک گراند، کتاب الکترونیکی و کیفیت بسیار بالا هم هست.

در چنین شرایطی پرسش این است که دستگاه های نظارتی از جمله سازمان استاندارد، سازمان تعزیرات و ... چه روزی تصمیم می گیرند به آشفته بازار موبایل و قطعات الکترونیک نیز سر بزنند؟ این بازار که به اندازه کافی داغ و پررونق هم هست، چه زمانی می خواهد رنگ سر و سامان به خود ببیند؟ آیا فقط خودرو در ایران باید استانداردهای اصلی و ضروری را داشته باشد؟ کدام محصول مورد استفاده بیشتری در جامعه ایرانی دارد؟ گوشی های موبایل که تقریبا فراگیر شده و برخی افراد حتی چند مدل از آن را دارند یا خودروهایی که به طور متوسط در هر ۵ خانه یکی پارک شده است؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-26 07:59

افزودن دیدگاه جدید