کد مطلب: 

5395

آقای نیکزاد دیگر دست از وزارت ارتباطات بردار!

آقای نیکزاد دیگر دست از وزارت ارتباطات بردار!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهلت یک هفته‌ای مجلس به رئیس جمهور برای معرفی سرپرست وزارت ارتباطات چند روزی است به پایان رسیده گفت: 30 دی ماه پایان مهلت یک هفته ای مجلس به رئیس جمهور برای معرفی سرپرست جدید وزارت ارتباطات بود، اما هنوز خبری نیست.

به گزارش سیتنا، سید شریف حسینی در گفت‌وگو با زندگی تصریح کرد: 23 دی ماه، نایب رئیس مجلس اعلام کرد که مجلس مهلت یک هفته‌ای به رئیس جمهور برای سرپرست وزارت ارتباطات داده و 2 روز نیز فرصت برای معرفی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد.

 

به گفته وی، مجلس طرح ممنوعیت سرپرستی وزارتخانه‌های فاقد وزیر توسط وزیر دیگر را تصویب و این حکم را عطف به ماسبق کرد و درمورد وزارت ارتباطات قابل اجرا دانست. بر این اساس نیکزاد باید هر چه سریعتر این پست را ترک کند و رئیس جمهور نفر بعدی را معرفی کند.

نماینده مردم خوزستان با اشاره به ماموریت‌ها و وظایف معطل مانده نیکزاد در وزارت مسکن و شهرسازی اذعان داشت: بعد از یک دوره کاری نیکزاد، هنوز جاده‌هایی که به جاده مرگ شهرت داشتند، همان سبک و سیاق سابق را دارند و هنوز مردم زیادی در این جاده‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

 

وی همچنین گفت: هر روز اخبار زیادی از تصادفات جرحی و فوتی و خسارتی از جاده‌های ناامن کشور به گوش می‌رسد که مسئولیت تامین امنیت آنها با وزارت مسکن و شهرسازی بوده است. اما ظاهرا سر آقای نیکزاد خیلی شلوغ است و به کارهای خود در وزارت مسکن و شهرسازی نمی‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-23 18:36

افزودن دیدگاه جدید