کد مطلب: 

5385

"صابر فیضی" عضو هیات مدیره‎ی تالیا شد

مهندس "صابر فیضی" مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل فعلی شرکت اعتماد مبین، به عنوان عضو هیات مدیره‎ی تالیا نیز جایگزین یونس بخشمندی شد.
"صابر فیضی" عضو هیات مدیره‎ی تالیا شد

به گزارش سیتنا (citna.ir)، صابر فیضی در سال 75 عهده دار پست معاونت مالی و اداری شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی شد و پس از آن در سال 76 به عنوان معاونت نگهداری و بهره برداری آن شرکت، سال 77 به عنوان معاونت مدیریت ارتباطات راه دور و سال 80 به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و قائم مقام شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی عهده‎دار مسوولیت شد.

وی در سال 82 به ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی منصوب شد تا این مسوولیت زمینه ساز ورود وی در پست‎های کلان مدیریتی در سطح مخابرات کشور گردد.

فیضی اندک زمانی پس از آغاز بکار دولت محمود احمدی نژاد یعنی مهرماه سال 84 به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب شد و در سال‎های مدیریت عاملی شرکت مخابرات ایران خصوصی سازی شرکت را به ثمر نشاند.

فیضی در مهرماه سال جاری از مخابرات بازنشته شد و به عنوان مدیرعامل شرکت اعتماد مبین که سهامدار اصلی شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی است عهده دار مسوولیت است.

به گزارش سیتنا، شرکت تالیا که به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه در کشور شناخته می‎شود از سال 1383 آغاز به کار کرد اما اندک زمانی پس از شروع فعالیتش به دلیل مشکلات مالی با مشکل مواجه شد و تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمد.

اما در نخستین ماه‎های سال جاری و در آستانه‎ی آخرین سال‌های عمر اپراتوری تالیا، بالاخره مدیران تالیا توانستند کارفرمای خود یعنی شرکت مخابرات ایران که دارای 57 درصد سهام در این پروژه است را به سرمایه‌گذاری در این شبکه و ادامه فعالیت آن متقاعد کنند. در همین راستا مالکیت تالیا از مجتمع صنعتی رفسنجان به یک شرکت جدید التاسیس بنام گسترش ارتباطات تالیا واگذار شد.

در همین راستا، سید مصطفی سیدهاشمی رییس هیات مدیره‎ی شرکت مخابرات ایران از برنامه‎های جدید برای توسعه و تغییرات چشمگیر در پروژه‎ی سیم‎کارت‎های اعتباری تالیا خبر داده و تاکید کرده بود که اعتبار را دوباره به تالیا باز می‎گردانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-23 14:34

افزودن دیدگاه جدید