کد مطلب: 

5361

ارائه‎ی همه‎ی خدمات مخابراتی به مشتری در یک میز

ارائه‎ی همه‎ی خدمات مخابراتی به مشتری در یک میز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به ضرورت تدوین راهبرد ارتباطات ایران، گفت: هدف این است که مشتری ما از یک میز، همه خدمات مخابراتی را دریافت کند و فناوری را با کیفیت خوب در اختیار بگیرد؛ بر این اساس بدون اندیشه و تفکر کیفی، نمی‎توان به مردم خدمات مطلوب عرضه و آن ها را راضی کرد.

 

به گزارش سیتنا، مهندس پور رنجبر در آیین معارفه‎ی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان فارس افزود: مخابرات ایران قرار است به شکل گروهی و تیمی کار کند و اصلی‎ترین عامل توسعه نیز نیروی انسانی است.

 

وی افزود: مخابرات را با این ویژگی فقط می‎توان با «مخابراتی‎ها» اداره کرد. این شعار ما نیست، سیاست ماست. بنابراین وقتی مخابرات پروژه تغییر و تحول را شروع کرد و نیروهای کارآمد را در سطح ملی گرد آورد که البته بخشی از آن نیروها در استان های بزرگ مشغول فعالیت شدند. این شرکت قبل از مخابراتی بودن، بستر ارتباطی است. هر اقدام توسعه‎ای اعم از فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بر اساس مخابرات و ارتباطات اداره می‎شود.

 

مهندس پور رنجبر افزود: سازمان‎های موفق نیازمند جایگاهی برای تجمیع اندیشه کیفی هستند، شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران با این هدف تشکیل شد. با توجه به این که یک واحد عملیاتی به نام شرکت ارتباطات سیار  داشته ایم ، شرکت ارتباطات ثابت هم با هدف ساماندهی عملیات اجرایی در این دو شرکت تأسیس شد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اهمیت شبکه در کسب و کار گفت: سایر حوزه‎ها نیز در این زمینه مهم هستند. همه معاونان باید برنامه پنجساله خود را تدوین و اجرا کنند و برای عرضه خدمات بهتر، باید به پرورش و توسعه‎ی نیروی انسانی اهمیت دهند. بنابراین باید فکرهای کیفی یکپارچه شود و هدف بعدی ما مخابرات یکپارچه است. در یک مخابرات ، قرار نیست همه فکر کنند و همه تصمیم های متفاوت بگیرند. نگاه باید به یک طرف و منسجم باشد. سی مرغ می‎تواند ، قله قاف را فتح کنند. سی شرکت استانی هم، با هماهنگی می‎توانند اهداف مخابرات را محقق سازند.

 

گفتنی است در این مراسم، مهندس محمودی به عنوان مدیرعامل جدید استان فارس منصوب شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-22 12:13

افزودن دیدگاه جدید