کد مطلب: 

5323

اختلال در دسترسی به اینترنت در برخی مناطق تهران

اختلال در دسترسی به اینترنت در برخی مناطق تهران

طی ساعات گذشته دسترسی به اینترنت در برخی مناطق تهران با اختلال و کندی بسیار همراه است. این اختلالات در حالی کاربران اینترنت در تهران و سایر نقاط کشور را با مشکلات بسیار همراه ساخته که خبرنگاران در پیگیری‎های خود در مورد وضعیت اینترنت از مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت با سخنان و توجیه‎های تکراری مواجه می‎شوند و مشکلات همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش سیتنا، این اختلالات در حالی همچنان ادامه داشته و کاربران طی روزهای اخیر را با مشکلات بسیار همراه کرده است که مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت یا از پاسخگویی در مورد اختلالات شانه خالی می‎کنند و یا این اختلالات را مقطعی می‎دادند.

 

خاطرنشان می‎شود که "محمود خسروی" مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت پیش از این گفته بود: در حال حاضر ۱۴ درگاه بین‌المللی فعال داریم و با بهره‌برداری از اولین کابل بخش خصوصی میان عمان و چابهار یک درگاه ارتباطی جدید نیز به ظرفیت‌های ما افزوده شده است.

 

خسروی با یادآوری این‌که در حال حاضر برای تامین پهنای باند اینترنت در جنوب کشور مسیرهای مختلفی چون جاسک، چابهار و بندرعباس وجود دارد، گفته بود: علاوه بر این مسیرها در شمال کشور هم از طریق مرز بازرگان با ترکیه، مرز ارمنستان و از طریق مرز آستارا با کشورهای آذربایجان و روسیه پهنای باند وارد کشور می‌شود که این موضوع قابلیت اطمینان شبکه دیتای کشور را فوق العاده بالا برده به گونه‌ای که دیگر به هیچ عنوان در زمینه اینترنت قطعی نداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-19 19:26

دیدگاه‌ها

تصویر علی
چه کسی نام اين آقايان را مسئول گذاشته؟ مسئولی که مسئوليت نمی‌پذيرد مسئول نيست.
ارسال شده توسط علی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید