کد مطلب: 

5316

مدیرعامل مخابرات ایران: مخابرات آینده، سرویس محور است/ مخابرات در زمان دولتی، رشدی کافی نداشته است

مدیرعامل مخابرات ایران: مخابرات آینده، سرویس محور است/ مخابرات در زمان دولتی، رشدی کافی نداشته است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، می‎گوید: هدف ما در مخابرات، تحلیل رفتار مشتری، ارتباط با مشتری، خادم مشتری بودن و خدمات را در محل مورد نیاز مشتری ارایه دادن است.

به گزارش سیتنا، مهندس پور رنجبر که در آیین معرفی مدیرعامل جدید مخابرات استان خراسان رضوی سخن می‎گفت، ضمن اعلام این خبر افزود: بخش خصوصی، جایگاهی است که باید بر دو محیط اشراف داشته باشد، محیط داخلی یا کارکنان و محیط بیرونی یا پیمانکاران و مردم. این دو محیط، محل رشد، بقاء و توسعه بخش خصوصی است و بدون توجه به آن نمی توان به توسعه دست یافت. از این‎رو در استراتژی جدید شرکت مخابرات ایران ، اولویت با مردم و کارکنان است.

مهندس پور رنجبر با اشاره به تغییرات ساختاری و استراتژیک در شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران باید یکپارچه باشد. برای ارائه خدمت به مشتری نمی توان جزیره ای فکر کرد. از این‎رو لازم است یک مغز قوی و متفکر در رأس مخابرات وجود داشته باشد و کل مجموعه را هدایت و رهبری کند.

وی گفت : مخابرات همه چیز دارد. پول ، نیروی انسانی توانمند ، بازار ، اعتبار ، مردم ، برند، پیشینه و ... . لذا ضروری است با مدیریت و برنامه ریزی مناسب، همه نوع خدمات مردم را تأمین کند.

رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات ثابت، گفت: مخابرات طی سال‎های گذشته در مسیری شفاف و دولتی حرکت می کرده است. در این دوره رشد مناسبی داشته، اما کافی نبوده است. لذا ما به دنبال توسعه مخابرات به نحوی هستیم که هر ایرانی در خانه خودش یک خط اینترنت پر سرعت داشته باشد. چرا که از لحاظ تکنولوژیکی مشکلی نداریم و امروز می توانیم بهترین سرویس ها را با کمترین هزینه به مردم عرضه کنیم. مخابرات آینده، سرویس محور است، سرویس دهی که مردم بتوانند با کمترین زحمت، از آن استفاده کنند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-19 04:44

افزودن دیدگاه جدید