کد مطلب: 

5248

شرح یک ازدواج اینترنتی که فقط 6 ماه دوام داشت

شرح یک ازدواج اینترنتی که فقط 6 ماه دوام داشت

ما هر شب با هم چت می کردیم و در این مدت او با حرف هایی که می زد مرا به خودش علاقه مند کرد... بعد از اولین ملاقات ازدواج کردیم ... پس از گذشت چهار ماه از زندگی مشترک متوجه شدم این زندگی برایم امکان پذیر نیست و به همین خاطر از همسرم خواستم به صورت توافقی از هم جدا شویم.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، زن جوانی که به دنبال دوستی با مردی به او علاقه مند شده و با وی ازدواج کرده بود، شش ماه بعد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد.

 

این زن درباره تصمیم خود برای جدایی از همسرش به قاضی چنین گفت: دو سال قبل هنگام چت کردن از طریق اینترنت با مردی ،آشنا شدم.
ما هر شب با هم چت می کردیم و در این مدت او با حرف هایی که می زد مرا به خودش علاقه مند کرد. مدتی بعد در حالی که هر روز علاقه ما به همدیگر بیشتر و بیشتر می شد، تصمیم گرفتیم همدیگر را از نزدیک ببینیم و به این ترتیب او برای دیدن من از شهرستان آمد.
بعد از این ملاقات بود که ما تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم و در حالی که دو سال از دوستی اینترنتی ما می گذشت به عقد هم در آمدیم.
با شروع زندگی مشترک ، تازه متوجه شدم همسرم با مرد رویاهایم تفاوت زیادی دارد و همه علاقه ای که به او داشتم یکباره از بین رفت. این در حالی بود که خانواده او از همان روزهای اول در زندگی ما دخالت می کردند و همین دخالت ها باعث شده بود من و او همیشه با هم درگیری داشته باشیم.
پس از گذشت چهار ماه از زندگی مشترک متوجه شدم این زندگی برایم امکان پذیر نیست و به همین خاطر از همسرم خواستم به صورت توافقی از هم جدا شویم.

ملاحظات:
در موارد عدیده از حرفها و تصاویر و فیلم های رد و بدل شده از طریق ایمیل ،چت و یا وب کم سوء استفاده گردیده و پرونده های بسیار زیادی از قربانیان اینگونه جرائم در پلیس فتا تشکیل می شود.

اغلب انتشار این تصاویر در اینترنت حجم خسارات معنوی و حیثیتی بسیار وسیعی را متوجه قربانی می کند که حتی مشاهده شده دختران و زنانی جهت تامین وجه برای اخاذان به سرقت از خانواده خود دست می زنند و در مواردی تا مرز خود کشی نیز پیش رفته اند ،حتی در ملاقات های اینترنتی جرائمی چون قتل نیز اتفاق افتاده است.

توصیه ها:
پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در پایان به شهروندان به خصوص کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند ، هشدار داد: از اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها و اطلاعات خصوصی خود در فضای مجازی خودداری کنند ، از ملاقات با دوستان اینترنتی جدا پرهیز کنند ،

والدین می بایست بر فعالیت فرزندانشان در اینترنت نظارت جدی داشته باشند،در فضای سایبر از اعتماد بی جا به دیگران که ممکن است هویت دیگری غیر از آنکه خودرا معرفی کرده اند داشته باشند خودداری کنند ،در صورت بروز مشکل و یا سوءاستفاده به والدین خود و سپس به پلیس فتا با شماره تلفن های 110 یا 2182770 تماس حاصل نمایند.

تقویت آموزه های دینی در فرزندان می بایست در خانواده ها توسط والدین مورد توجه قرار گیرد و آموزش عمومی و آگاهی بخشی به جوانان جهت کاهش آسیب و پیامدها در دستور کارخانواده و مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-14 20:36

افزودن دیدگاه جدید