کد مطلب: 

5209

قابل توجه کاربران ایمیل یاهو؛ امنیت ایمیل را تنها در چند ثانیه ارتقا دهید

قابل توجه کاربران ایمیل یاهو؛ امنیت ایمیل را تنها در چند ثانیه ارتقا دهید

یاهو گزینه استفاده از "HTTPS" را فعال کرد. این پروتکل داده‌های ارسالی با ایمیل شما را کدگذاری می‌کند. اگر کاربر یاهو هستید تنها با صرف چند ثانیه این پروتکل را فعال کنید.
 
به گزارش سیتنا، کمپانی "یاهو" بالاخره گزینه استفاده از "پروتکل امن انتقال ابرمتن" را به سرویس ایمیل خود افزود. اگرچه هنوز استفاده از HTTPS آن طور که در سایت‌هایی با درجه امنیت بالا مشاهده می‌شود، حالت اصلی سرویس ایمیل یاهو نیست، اما با فعال‌کردن آن به صورت دستی می‌توانید از امنیت بسیار بیش‌تری برخوردار شوید.

وجود گزینه ‌HTTPS در سایت یاهو یکی از دستاوردهای فعالان تأمین امنیت در اینترنت است. اکنون مدت‌هاست که فعالان امنیت در اینترنت از یاهو می‌خواهند که این پروتکل را برای سایت خود فعال کند. اما این اقدام تا اولین روزهای سال جدید میلادی به تعویق افتاده بود.

برای فعال کردن HTTPS تنها چند کلیک لازم است:

Mail Options --‌> Advanced Settings --> Turn on SSL
یا
Mail Options --> General --> Turn on SSL

در نهایت باید تغییرات انجام‌شده را ذخیره کرد. اگر فعال‌کردن پروتکل امن با موفقیت انجام شده باشد، آدرس صفحه ایمیل شما در جستجوگر با عبارت "https" آغاز می‌شود.

اگر کاربر یاهو هستید هر چه سریع‌تر وقت اندکی را صرف فعال‌کردن این پروتکل کنید. جدا از این کار از "HTTPS Everywhere" استفاده کنید تا میزان امنیت خود در اینترنت را بیشتر ارتقا دهید.
انتهای پیام
http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2013-01-12 14:32

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
من این کار را کردم ولی ایمیلها را باز نمی کند چیکار کنم ؟ چگونه برگردم و تیک را بردارم ؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناصری
متشکرم از این راهنمایی .من که انجام دادم.توصیه میکنم بقیه هم انجام بدن
ارسال شده توسط ناصری در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آقا من نمیتونم جی میل یا میل یاهو را باز کنم یاهو مسنجر و گوگل تالک هم باز نمیشه یه نفر کمکم کنه یه سری سایتا برام باز نمیشه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید