کد مطلب: 

5156

شگفتی‏‎های دنیای IT در نمایشگاه لاس وگاس 2013+ تصاویر

شگفتی‏‎های دنیای IT در نمایشگاه لاس وگاس 2013+ تصاویر

بزرگترین نمایشگاه تجاری آمریکا در شهر لاس وگاس در حال برگزاری است. انتظار می رود بیش از 150 هزار نفر از نمایشگاه Consumer Electronics Show یا به اختصار CES بازدید کنند.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از بی بی سی، دیدن محصولاتی که شاید هیچ‌گاه تصورشان هم نمی‌کردید، اکنون در مقابلتان قرار گرفته است؛ از چنگال های الکترونیکی تا مسواک هایی که حرف می زنند و ....

 

یکی از مهمترین محصولات در نمایشگاه امسال، تلویزیون‎های "اولترا اِچ دی اِل ای دی" است. این دستگاه تلویزیون 84 اینچی متعلق به کمپانی LG Electonics است که قیمت آن در آمریکا، 20 هزار دلار خواهد بود.

 

گوشی‎های موبایل و ضمائم آن ها نیز از دیگر محصولات با اهمیت در این نمایشگاه هستند. تصویر چپ متعلق به قاب آیفون Sculpteo 3DPCase است که به شکل دو صورت که به یکدیگر خیره شده اند، ساخته شده است. تصویر وسط نمایشی از تکنولوژی گوشی‌های ضدآب است و تصویر راست، گوشی Spare One است که با دو عدد باتری قلمی (AA) کار می کند و قیمت آن 99 دلار است.

 

در این تصویر دو عدد اسپیکر ساخت شرکت Matrix Audio دیده می شود. گفته شده که این دو، کوچکترین اسپیکرهای 3 وات در جهان هستند (کمی کوچیکتر از یک توپ گلف). قیمت هر کدام از آنها 50 دلار است و می توان آنها را به صورت آنلاین سفارش داد.

 

این عینک که توسط Liquid Image ساخته شده، مجهز به دوربین و وای-فای است. قیمت آن 399 دلار است. این عینک همچنین به GPS مجهزاست و می تواند توسط یک اپلیکیشن موبایل کنترل شود. از این عینک‌ها، می‌توان در ورزشهایی همچون اسکی استفاده کرد.

 

روهان مارلی، فرزند باب مارلی، موزیسین سبک رگه (Reggae)، یک اسپیکر 799 دلاری را نشان می دهد به نام One Foundation. این سیستم توسط House of Marley ساخته می شود.

 

این یک ترموستات الکترونیکی به نام Eversense است که توسط شرکت Allure Energy ساخته می شود. این بخشی از یک سیستم جامع مدیریت مصرف انرژی است که به مصرف کننده اجازه می دهد با استفاده از گوشی موبایل، وضعیت گرمایش و سرمایش خانه اش را تحت کنترل داشته باشد.

 

این چنگال الکترونیک عادات غذا خوردن شما را تحت نظر می گیرد. این محصول، تابستان آماده فروش خواهد بود (به قیمت 100 دلار). چنگال تعداد وعده هایی را که شما غذا می خورید در خود ثبت می کند. همچنین سرعت غذا خوردن شما را اندازه گیری می کند و در صورتیکه سریع غذا بخورید، با روشن کردن چراغ و لرزاندن چنگال به شما هشدار می دهد.

 

این یک ماوس 12 دکمه ای Gila GX، ساخت شرکت Genius و مختص به گیمرها است. قیمت آن 99 دلار است و می توان تا 72 حرکت مختلف را به صورت ماکرو برای کلیدهای آن تعریف کرد.

 

این قاب آیفون به نام Ampjacket که توسط Kubxlab ساخته شده، حکم یک نوع آمپلی فایر آکوستیک را نیز دارد. سازنده آن مدعی است که با استفاده از این قاب، شدت صدای آیفون تا دو برابر بیشتر می شود. قیمت آن در حدود 35 دلار است.

 

کلید برق WeMo، ساخت شرکت Belkin یکی از دیگر محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه شد. مهمترین ویژگی این کلید برق 49 دلاری این است که می توان از طریق موبایل یا تبلت، آن را کنترل کرد.

 

این دوربین ویدیویی هم به نام EGO بر روی خود وای-فای دارد و می تواند تصویر زنده را با به صورت HD به موبایل و تبلت ارسال کند. قیمت آن 179 دلار است.

 

شرکت Brushbuddies طیف گسترده ای از انواع مسواک را به نمایش گذاشت؛ از جمله مسواکهایی که حرف می زنند و آواز می خوانند!

 

سیستم MyLink برای ماشین شورولت اسپارک به نمایش درآمد. علاوه بر آنکه این سیستم می تواند تعداد متنوعی از اپهای اندروید و آی او اس را اجرا کند، امکان ترکیب با "سیری"، نرم افزار صوتی آیفون را نیز دارد.

انتهای پیام

www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-08 21:35

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khob fgt mishe gof khosh behaleshon
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید