کد مطلب: 

5010

فیلترینگ برخی سایت‎های اعلام نرخ ارز و سکه همزمان با اختلالات ارزی

فیلترینگ برخی سایت‎های اعلام نرخ ارز و سکه همزمان با اختلالات ارزی

طی روزهای اخیر تعدادی از سایت‌های رسمی که به اعلام نرخ طلا و جواهر می پرداختند به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (فیلترینگ) تا اطلاع ثانوی مسدود شده‌اند.
 
به گزارش سیتنا به نقل از بازتاب، برخی از این سایت‎ها که دارای بیننده نسبی بوده اند، نظیر parstools.com , zar.ir، eranico.com  و حتی سایت اتحادیه طلاو جواهر (www.tgju.ir) فیلتر شدند.
 
در جریان اختلالات ارزی، سایت هایی که نرخ دلار در بازار را اعلام می کردند، از این کار نهی و برخی از آنها هم فیلتر شدند و از آن پس سایت ها تنها نرخ ارز مرجع یا نرخ ارز مبادلاتی را درج می کردند.
 
محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در همین ارتباط گفت: تعدادی از سایت‌هایی که نرخ طلا و سکه را اعلام می کردند از چند روز گذشته به دلایل نا معلومی از دسترس خارج شده اند.

 

وی افزود: در سایت اتحادیه تهران معمولاً‌ نرخ طلا و سکه اعلام می‌شود ولی در سایت اتحادیه کشوری طلا و جواهر فقط بخشنامه‌ها و اخبار اتحادیه درج می شود اما بازهم سایت هر دو اتحادیه از دیروز مسدود شده است.

 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تأکید براینکه هیچ اطلاعی از چرایی قطع سایت‌های طلا و جواهر ندارد، گفت: هیچ نامه یا بخشنامه ای از کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هم البته دریافت نکردیم تا حداقل از این طریق بدانیم به چه دلیل سایت‌های مذکور مسدود شده اند.

 
 پیش از این و در زمان اوج نوسانات ارزی یکی از سایت‌های تخصصی طلا و جواهر مسدود شده بود اما سایت‌های دیگر کما فی السابق به فعالیت خود ادامه می دادند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-25 15:09

دیدگاه‌ها

تصویر علی ابراهیمی
هر کشوری می بایست فیلترینگ داشته باشد اما اینی که الان هست درست نیست من در هر جستجویی که انجام میدهم اونم برای دانلود کتاب تمامی لینک های مفید فیلتر شده اند مثلا سایت ebookbrowse.com فکر نکنم چیز غیر اخلاقی جز حجم زیادی از مطالب علمی در این سایت باشد که کلا فیلتر شده است.
ارسال شده توسط علی ابراهیمی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بهتر است تلفنها و موبایلهایی که قیمت طلا و ارز را مبادله می کنند نیز قطع گردد و در شرایط فعلی قیمت طلا فقط با انس جهانی که قیمت لحظه ای آن مشخص است تغییر کرده و با فرمول مربوطه قیمت ارز نیز تعیین گردد تا اقتصاد کشور پایدارتر گردد یا حداقل با بازارهای جهانی هم گام گردد . زندگی در اقتصاد پایدار راحتتر از شرایط فعلی بوده و باد آورده را باد می برد .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مجید
نه دوست عزیز فقط اون سایتهای فیلتر شدن که نمیخواستن نرخ ارز رو طبق دستور بالا ببرند این سایتی که در زیر معرفی میکنم یک خوصیات مهم داره با سرچ کلمه دلار تو گوگل اولین سایت که میاد و مدتهاست که قیمت رو خیلی اروم بالا میبره بدون اینکه فیلتر بشه سه هفته پیش صبح از این سایت دیدم نوشته قیمت دلار دو هزار نهصد وقتی رفتم فردوسی دیدم صرافی ها میدن دوهزار وهشصد وبیست تا ظهر که اونجا بود قیمت رسید به همون دوهزار نهصد فهمیدم همهش زیر سر همین سایت عجیبه که اصلا هم فیلتر نمیشه من الان اومدم مالزی و واقعا به مشکل خوردم این هم ادرس سلیت خودتون کنترل کنید تا حرف من ثابت بشه
ارسال شده توسط مجید در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
حرفای مجید کاملا درسته
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید