کد مطلب: 

4687

گفت‎وگوی سیتنا با مدیرعامل رایتل پیرامون وضعیت پوشش دهی، دوره‎ی حفاظت، سهام و میزان سرمایه‎گذاری

گفت‎وگوی سیتنا با مدیرعامل رایتل پیرامون وضعیت پوشش دهی، دوره‎ی حفاظت، سهام و میزان سرمایه‎گذاری

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در کشور، گفت: دوره‎ی حفاظت از سرمایه گذاری رایتل همان 2 سال است، اما اینکه  چه زمانی نقطه شروع انحصار رایتل است از ابتدا محل مناقشه رایتل و سازمان تنظیم مقررات بود.

 

"حمید فرنگ" مدیرعامل رایتل  در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا "citna.ir"، در خصوص وضعیت سرویس دهی و پوشش رایتل در سطح کشور، اظهار داشت: اینکه برخی ادعا می کنند در حال حاضر رایتل از برنامه عقب افتاده، کم لطفی است؛ چراکه اگر از مشترکان ما در خصوص کیفیت سرویس دهی و مشتری مداری رایتل بپرسید متوجه می شوید که سطح رضایتمندی مشترکان بالاست.

 

رایتل تا پایان امسال 100 شهر را تحت پوشش قرار می دهد

 

فرنگ در ادامه تاکید کرد: سرعت پوشش دهی رایتل هم قابل تامل است. در حال حاضر، رایتل در 44  شهر در حال خدمت رسانی و ارایه سرویس است و امیدواریم این رقم تا پایان سال به 100 شهر برسد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی اپراتور، طبق برنامه مقرر شده در پروانه، تا پایان آبان ماه امسال می بایست در 7 شهر کار راه اندازی را انجام می دادیم و این درحالی است که، رایتل علاوه بر اینکه تمام مراکز استانها را پوشش داده، 13 شهر دیگر را نیز تحت پوشش قرار داده است،  بنابراین ما از برنامه جلوتر عمل کرده ایم.

 

دوره حفاظت از سرمایه گذاری رایتل همان 2 سال است

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در رابطه با شنیده هایی پیرامون افزایش دوره انحصار این اپراتور، گفت: این موضوع صحت ندارد، دوره حفاظت از سرمایه گذاری اپراتور همان 2 سال است، اما اینکه  چه زمانی نقطه شروع انحصار رایتل است از ابتدا محل مناقشه رایتل و تنظیم مقررات بود. یکسری تعهدات باید دولت انجام می داد و یکسری کارها را ما باید انجام می دادیم. طبق پروانه مثلاً باید فضای پاک فرکانسی در اختیار ما قرار می گرفت که هنوز هم این امر محقق نشده است.

وی ادامه داد: در مجموع باید ابتدایی را برای شروع پروژه در نظر می گرفتند. زمانی را که برای این موضوع طرح می‌کردند، ابتدای شهریور سال 89 بود و این ابهام برای سایر اپراتورها پیش آمد که پایان قرارداد ما 31 خرداد 92 است که البته هیچ وقت کتباً این تاریخ اعلام نشد.

 

توزیع تجاری سیم‎کارت‎های رایتل از ابتدای شهریور امسال آغاز شده است

 

وی در ادامه گفت: در نهایت با توجه به مباحثی که در این مورد انجام شد مجموعا دولت و بقیه مجاب شدند دوره انحصار ما از تاریخی که پیش از این اعلام شده بود نیست و این زمان  جابه جا شده است.

فرنگ اعلام کرد: رایتل از ابتدای شهریور 91 به صورت تجاری توزیع سیم کارت خود را شروع کرده البته قبل از آن هم این سرویس با توجه به قبول عدم پوشش سراسری به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داشت، ولی از ابتدای شهریور 91 شروع به راه اندازی تجاری کرده و تا 2 سال این انحصار ادامه دارد.

 

سهام رایتل متعلق به شخص خاصی نیست

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: سهام رایتل متعلق به تامین اجتماعی است، که در واقع شرکتی است که متعلق به جامعه 34-35 میلیونی تامین اجتماعی است و وابسته به شخص خاصی نیست و کم لطفی است اگر به واسطه منافع خود، منکر سرمایه گذاری میلیاردی مردم شویم.

 

سرمایه گذاری رایتل چندین برابر دو اپراتور دیگر است

 

مدیرعامل رایتل در پایان تاکید کرد: سرمایه گذاری رایتل در مجموع چندین برابر دو اپراتور دیگر است، شبکه ما مطابق آخرین فناوری روز دنیاست، شبکه LTE Ready  است و در صورت لزوم شبکه می تواند بروز هم شود و از 3G  به سمت نسل چهارم برود؛ در حال حاضر رایتل HSPA+  یا 3.75 را ارایه می دهد.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

خبر مرتبط: بازدید مدیرعامل رایتل از غرفه‎ی سیتنا در نمایشگاه تلکام+ تصاویر

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-19 19:40

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام خدمت آقای مدیر عامل و سایر عوامل; میخواستم عرض کنم که اگر اپراتور رایتل تو شهر یا استانی راه اندازی نشده پس چرا اقدام به فروش میکنید و هی میگید هفته‌ی بعد 10 روزبعد و فلان و . . . ؟ ! ! ! فکر نمیکنید دارید کوتاهی میکنید؟ ! گرگان باید جز اولین استانهایی میبومد که رایتل باید توش راه اندازی میشد, چرا اینطور؟ ! من و خانوادم 4, 5 تا خریدیم, اما شما پاک دست مارو گذاشتید تو حنا ! ! ! !
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر م م
لطفا به آقای مدیر عامل بفرمائید زیاد از خودشام متشکر نباشند این رایتل پدر بنده رو در آورد برایم قبض نمی فرستند و تلفنم قطع میشود. هر باربیش از 40 دقیقه در وبت انتظار پاسخ گویی تلفن هستم بعد از پرداخت قبض با هزار بدبختی خط ما را وصل نمی کنند بد ترین شرکت ایران رایتل. حاضرم با ارائه مدرک به شما ثابت کنم
ارسال شده توسط م م در 11 دى 48 - 04:03
تصویر امیر
رایتل خیلی عالیه.وای وای
ارسال شده توسط امیر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علي
سلام خسته نباشيد من از گرگان هستم جناب مدير عامل فرمودند تمام مراكز استانها تحت پوشش هستند . / چرا در گرگان خبري از رايتل نيست لطفا پاسخ دهيد.
ارسال شده توسط علي در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید