کد مطلب: 

4330

دومین گردهمایی سالانه‎ی چارگون با حضور دست‎اندرکاران صنعت نرم‌افزار برگزار می‎شود

دومین گردهمایی سالانه‎ی چارگون با حضور دست‎اندرکاران صنعت نرم‌افزار برگزار می‎شود

دومین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، با حضور مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران جامعه انفورماتیک کشور اواخر مهر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش سیتنا، این گردهمایی با محور معرفی نسل جدید محصولات شرکت چارگون و با هدف تعامل با ذینفعان و مخاطبان صنعت نرم‌افزارِ کشور و تشکیل میزگردهای تخصصی با موضوعات متنوع، برای دومین سال متوالی برگزار می‌گردد.

 

گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که در سال اول برگزاری خود میزبان کارشناسان و مدیران سازمان‌های مختلف خصوصی و دولتی کشور بود، امسال با افزودن بخش‌هایی چون، معرفی جدیدترین تولیدات، نشست‌‌های تخصصی ویژه نقد و گفتگو و ارائه راهکارهای نوین مدیریت سازمانی، درصدد هم‌افزایی بیشتر با مخاطبان و شرکت‌کنندگان این رخداد می‌باشد.

 

در این میان می‌توان به نگاهی عمیق و راهکارگرایانه به موضوع‌های هوش سازمانی و امنیت اطلاعات اشاره نمود، که با توجه به روند صنعت فناوری اطلاعات کشور، از سال گذشته تا امروز، پرداختن به آن ضروری به نظر می‌رسد.

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای حوزه‌های مختلف «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» نیز بخشی مهم از بدنه این رخداد می‌باشد که با معرفی قابلیت‌های جدید، ارائه‌‌ای دقیق از نرم‌افزار‌های مختلف و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، میزبان مدعوین علاقه‌مندان به این بخش خواهد بود.

 

این گردهمایی در روز بیست و نهم مهر ماه 1391 و در هتل المپیک تهران، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-16 07:04

افزودن دیدگاه جدید