کد مطلب: 

4245

در مراسم معرفی تلفن‎های همراه هوآوی تاکید شد: دست‎یابی به رتبه‎ی نخست بازار ایران تا سال 2015

در مراسم معرفی تلفن‎های همراه هوآوی تاکید شد: دست‎یابی به رتبه‎ی نخست بازار ایران تا سال 2015

در مراسم رونمایی از جدیدترین تلفنهای همراه هوآوی در ایران بر دست‎یابی این شرکت به رتبه‎ی نخست بازار فروش گوشی‎های موبایل در ایران تا سال 2015 تاکید شد.

 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، در این مراسم که در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد، "رضا آقایی نیا" مدیر فروش شرکت تکنولوژی هوآوی از همکاری این شرکت با پارس مایکروتل برای فروش گوشی‎های هوآوی در ایران با گارانتی یک ساله خبر داد.

 

وی با اشاره به برنامههای بلند مدت شرکت هواوی در بازار ایران خاطرنشان کرد: علاوه بر دو گوشی عرضه شده در تابستان امسال، این شرکت 10 محصول دیگر خود را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد که از قیمت 60 هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می‎گیرد.

 

وی افزود: بر خلاف تفکر موجود، تنها 25 درصد از بازار محصولات شرکت هواوی در چین بوده و 75 درصد دیگر در بازار کشورهای مختلف دنیا میباشد. همچنین محصولات هواوی در 140 کشور دنیا به فروش می‎رسد که آلمان از مهمترین آنها می‎باشد.

 

به گفتهی آقایی نیا تا به امروز 30 درصد از محصولات موجود در دنیا به نوعی از تجهیزات هوآوی استفاده میکنند.

 

وی ادامه داد: هواوی در نظر دارد تا به رتبهی نخست دنیا در فروش گوشیهای موبایل در بحث فروش و برند دست یابد، در این راستا در نظر است تا سال 2015 در بازار موبایل ایران به رتبه‎ی نخست دست یابیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گوشی‎های هواوی در 5 نوع مشتمل برFeatured, youth, Diamond, Gold  و Platinumدر دنیا توزیع شده است، که در بین این گوشیها Diamond  با داشتن پروسسورهای قوی، حافظهی بالا و باطری قوی از کارآمدی بالایی برخوردار است.

 

وی افزود: سرویس سنتر گوشی‎های موبایل هواوی به زودی در طبقه‎ی دوم بازار موبایل ایران راه‎اندازی خواهد شد. همچنین اولین مرکز نمایش و فروش محصولات هواوی نیز تا 50 روز آینده افتتاح خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: علاوه بر گوشی‎های موبایل هواوی، به زودی تبلت‎های 7 و 10 اینچی نیز به صورت گسترده در بازار ایران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-07 14:53

افزودن دیدگاه جدید