کد مطلب: 

409

زیر پوست شبکه‌های لس آنجلسی؛ شب‌خیز و شبکه‌هایش

زیر پوست شبکه‌های لس آنجلسی؛ شب‌خیز و شبکه‌هایش

اتفاقاتی که در شبکه های لس آنجلسی روی می دهد از چشم اکثر مردم پوشیده نیست. ولی اغلب اتفاقاتی که در پشت پرده می افتد به گوش همگان نخواهد رسید. زیر پوست شبکه های لس آنجلسی چه می گذرد؟ 

 

به گزارش سیتنا از جام نیوز؛ اکثر شبکه های لس آنجلسی هدف مشترکی را دنبال می کنند و مأموریت اصلی مدیران و عوامل آنها یکسان است. اما گاهی در این بین اتفاقات و هدفهایی نیز به چشم می خورد که از چنین افرادی دور از تصور نیست، ولی با در نظر گرفتن استانداردهای همین شبکه ها مشخص می شود که گاهی پول آنقدر قدرت دارد که انسان های منحرف را بیشتر و بیشتر منحرف کند.

 

در این قسمت یکی از همین شبکه ها و یکی از همین افراد را معرفی کرده و در قسمتهای آینده به اتفاقات و رویدادهای مربوط به آن پرداخته خواهد شد :

 

حمید شب خیز و همسرش در سال 1360 به آمریکا مهاجرت کردند و در سانفرانسیسکو اقامت گزیدند. شب خیز در ابتدای حضور در آمریکا به رستوران داری پرداخت و به گفته خودش اولین کسی بود که اقدام به ضبط برنامه در آمریکا کرد. او با فرستادن شوهای نوروزی که در آمریکا ضبط می‌کرد به داخل کشور و حضور در شبکه NITV، تنها تلویزیون ماهواره‌ای موجود در آن زمان بود و کم کم به چهره‌ای آشنا برای بینندگان شبکه‌های لس آنجلس تبدیل شد.

 

قبل از تأسیس شبکه ITN، گاهی اوقات در برنامه‌های مختلف برای رقبایش خط و نشان می‌کشید به گونه‌ای که خیلی‌ها از او می‌خواستند که در مقابل دوربین ادب را رعایت نماید.

 

شب خیز بعد از مدت کوتاهی تبدیل به یکی از معروف ترین مجریان شبکه‌های لس آنجلس شد. به ویژه این که با آوردن همکاران زن زیبا و جذاب شکل خاصی به برنامه‌های خود می داد. حیات شبکه‌هایی مثل ITN به تبلیغاتش است.

 

شب خیز برنامه‌های تبلیغاتی زیادی در مورد خوانندگان و بیوگرافی آنها و کنسرت های آنها می‌سازد. تا جایی که خیلی‌ها معتقدند که اگر شبکه‌هایی مثل ITN نباشد خیلی از خوانندگان از اذهان محو می‌شوند و بخش اعظمشان هیچ گاه موقعیت معروف و مشهور شدن را پیدا نمی‌کنند. خوانندگانی که توسط این گونه شبکه‌ها به سرعت معروف می‌شوند، نه به خاطر هنرشان، بلکه بخاطر پولهای فراوانی است که جهت تبلیغات از آثار خود به این شبکه‌ها می‌پردازند.

 

شب خیز در سال 1384 اقدام به تأسیس شبکه دیگری با عنوان ایران 2(ITN2) که همان شبکۀ لایو (Live) می باشد نمود و از اول آگوست 2006مصادف با 10 مرداد ماه 85 مدیریت این شبکه را به "فرزان دلجو"، یکی از بازیگران قدیمی سینمای قبل از انقلاب واگذار کرد. شب خیز اکنون سومین شبکۀ خود به نام پن(PEN) را هم در اختیار دارد که مدیریت آن را "مهندس بهروز دروی" عهده دار است. به این ترتیب حمید شب خیز در مجموع صاحب 3 شبکه به طور همزمان می باشد.

 

بی خیالی ها و ساده انگاری های شب خیز چندی پیش برای او دردسرساز شد و کمپانی کلتکس که اعلام کرده بود تنها شبکه‌های مورد تأیید این کمپانی حق پخش محصولاتش را دارند، حمید شب خیز را که به پخش موزیک ویدئوهای این کمپانی، بدون مجوز می‏پرداخت به دادگاه کشانید. دادگاه نیز او را به پرداخت نیم میلیون دلار غرامت محکوم نمود. 

 

شب خیز برای جلوگیری از ورشکست شدن و بسته شدن شبکه‌اش یک برنامه ویژه گذاشت و از هواداران شبکه‌اش خواست تا با کمک های خودشان از زمین خوردن آی.تی.ان جلوگیری نمایند. وی بالاخره به هر ترتیبی بود توانست این مبلغ هنگفت را جمع آوری کرده و جریمه را پرداخت کند.

 

اما ماجرا در این جا خاتمه نیافت و «مهران عبدشاه» مدیر شبکه IPN در برنامهای حمید شب‌خیز را کلاه بردار و شارلاتان معرفی کرد و گفت: «اگر این شبکه مشکلات مالی دارد، پس چطور می‌خواهد و می‌تواند دو شبکه جدید دیگر افتتاح کند؟!»

 

عبدشاه در ادامه افزود: «شب خیز با پول هایی که از مردم گرفته، خانه لوکسی خریده است و آدرس آن خانه را نیز در برنامه‌اش اعلام کرد تا مردم بروند و آن را مشاهده کنند.»

 

البته جدا از صحبت ها و ادعاهای مهران عبدشاه، خوب شدن وضع مالی حمید شب خیز در سال های اخیر، چندان بیراه هم نیست. زیرا او در این سال ها توانسته است اسپانسرهای زیاد و متمولی را برای شبکه‌اش جذب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2011-09-30 17:05

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
خسته نشی صد برابر اینایی که گفتی را همه مردم میدانند نمیدانم دنبال چی میگشتی و چه هدفی را دنبال می کنید اما هر چه هست خیلی ناشیانه و آماتوره میتونستی خیانت بزرگی که شب خیز و مهران عبدشاه (شاهدتان)در قضیه علی اکبری کردند را مثال بزنید یا خیلی چیزهای دیگه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد تيرانداز
دوست عزيزنويسنده از زحمات شما كمال تشكر دارم لكن اين نوع خبر ها بسيار قديمى و از دور خارج شده مى باشدبنده بيشنهاد مى دهم بيشتر روى دكاندارنى متمركز شويد كه با عقل و احساسات مردم تجارت مى كنند از كانالهاى ... بكير تا كانالهاى كه باسبورت و يا اقامت و يا ساختمان مى فروشند البته هميشه بنده هشتاد در صد تقصير را به بيننده مى دهم زيرا تا زمانی كه احسا سات و طمع و غرور و جهل بجاى عقل حاكم با شد همين هست و يا بعبارتى تا خر هست خر سوار هم هست و سلام ياهووووووووو
ارسال شده توسط محمد تيرانداز در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مهران عبد شاه خود یکی از کلاهبرداران بزرگ می‌باشد . این مردک قرتی مدتی‌ را با پول‌های باد آورده در شرق آمریکا و مریلند سرگرم کلاه برداری از مردم در کار سوپرمارکت و پمپ بنزین بود.چون این شیاد اهل کار با زحمت و درست نمی‌باشد مدتی‌ را به خوانندگی گذراند که در آن کار هم موفقیتی نداشت.سپس هوس تلویزیون ۲۴ ساعته کرد و با گروه طپش و علیرضا امیرقاسمی شریک شد که پس از مدتی‌ امیرقاسمی و شریکش با تمسخر و افتضاح و با ریختن آب بر سرش جلوی دوربین او را از طپش بیرون انداختند.بعد از مدتی‌ مرکزی را به نام تلویزیون ۲۴ ساعته آای پی‌ ان راه اندازی کرد که مرکزی بود برای هوس بازی هایش.در آنجا بساطی به نام دختر شایسته راه انداخت و جمع کثیری از دختران معصوم را فریب داد و دختران بسیاری را به بهانه دختر شایسته از ایران و سایر نقاط دنیا با هزینه بسیار که از دختران گرفت به دوبی‌ کشاند که متاسفانه بعضی‌ از این دختران معصوم جذب خانه‌های فساد دوبی‌ شدند.در این موقع او با خانم دکتر محترمی ازدواج کرد که متاسفانه پس از مدتی‌ به او هم خیانت کرد و پس از مدتی‌ ارتباط و افتضاح با یکی‌ از دختران شایسته ازدواج کرد. در این مدّت کار کلاه برداری‌هایش را ادامه داد که حتا سر دکتر علی‌ اکبری هم کلاه گذشت و بینشان اختلاف افتاد.سال قبل هم در کنسرتی در دوبی‌ سر خانم گوگوش را کلاه گذشت.در کنسرت ۲۰۱۱ لاس و گاس با سینا بیگدلی مدیر تلویزیون ایران زمین دچار اختلاف شد و به او هم حقّه زد.اخیرا بساط جدیدی به نام خواننده شدن در دوبی‌ راه انداخته که با فریفتن دختران جوان در ادامه کارهای فاسد قبلش قصد به انحراف کشیدن دختران معصوم را دارد.این مردک حسود که تلویزیونش هیچ برنامهٔ به درد بخوری ندارد و بیشتر به رادیو شباهت دارد و به دلیل ذات خراب و سابقه بدش هیچ برنامه سازی و صاحب آگهی حاضر به همکاری با وی نمی‌باشد و کمترین بینننده را دارد.،سالیانی است که تنها برنامه‌اش نشستن جلو دوربین و صحبت با چند تلفن برنامه ریزی شده از قبل و بدو بیراه گفتن و تهمت زدن به حمید شب خیز می‌باشد ، و سعی‌ می‌کند عقده خود را ارضا کند و چون حمید شب خیز انسان خود ساخته و موفقی‌ می‌باشد او را دچار حسادت شدید کرده و او دچار مشکل روانی‌ وسواس شب خیز شده و اگر روزی در برنامه‌اش ذکر مصیبت شب خیز را نکند روزش شب نمی‌شود، و نیاز شدید به روان شناس و روان پزشک دارد. این مردک بخیل که تلویزیون آاش به دلیل بی‌ برنامگی در حال بسته شدن می‌باشد سعی‌ می‌کند با خراب کردن و تهمت به دیگران از فشار روانی‌ خودش کم کند تا اگر به دلیل حقّه بازی و حسادت خودش موفقیتی نداشته سعی‌ کند دیگران را هم قد خودش کند که مسلما موفق نخواهد شد زیرا مردم هوشیارند و قضاوت نهایی‌ با مردم است.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
نا گفته هایی از زندگی یک مجری لس آنجلسی! مهران عبدشاه را که می شناسید؟مجری و مدیر شبکه ی خصوصی( آی.پی.ان)که با همه مشکل دارد و قبل از گیر ۳پیچ دادن به خانم گوگوش در برنامه ای رو در رو چنان بلایی بر سر علی اکبری انرژی درمان مشهور آورد که تا مدتها نقل محافل خبری گردید.. مهران عبد شاه در سال۱۳۴۰در محله ی نمره چهل (روبروی کلیسا)شهرستان مسجد سلیمان به دنیا آمد و تا دوران دبیرستان در مدرسه شمس داوري جنب فلکه نفتون به تحصیل پرداخت.پدر وی از ملاکین معروف و ثروتمندان زمان شاه بود و سینمای مشهوری در بازار نمره یک این شهرستان هنوز وجود دارد(سینما هلال فعلی) که قدیمی ترها آن را با همان نام (سینما عبدشاه )می شناسند.البته با انقلاب ۵۷ خانواده ی این هنرمند به آمریکا سفر کرد و اموال پدری وی که ارزش فراوانی داشت ضبط و مصادره گردید.هرچند خانواده ی مادر بزرگ این هنرمند هم اکنون در اصفهان زندگی می کنند.بعد از آن بود که مهران با سرمایه ای که از پدر به ارث برد شبکه ماهواره ای به راه انداخت و مدتی نیز به خوانندگی رو آورد و ترانه ی معروفی نیز با عنوان(هلو هلو فیتیله بگو که فردا تعطیله)اجرا و پخش نموده است.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
فارغ از هر حمایتی از شخص بخصوصی مثلا شب خیز قبل از هر موضوعی باید گفت مهران عبد شاه از آنچه از برنامه ها و تلویزیونش بر می آید آدم موجهی نیست زیرا دائما در حال تخریب افراد است یادمان نرفته انرژی درمانی را عبد شاه تبلیغ کرد و اولین فردی که اعلام کرد آن فرد کلاهبردار است عبد شاه بود واصولا هر گاه تلویزیون او را می بینیم در حال تخریب افراد است از این فرد که بگذریم می رسیم به شب خیز که به نظر من فرد موفقی در صنعت تلویزیون بوده چرا که اولاشبکه یا شبکه های وی مدت طولانی است در حال پخش است ثانیا توانسته تبلیغات بسیاری را از آن خود کند وثالثا از ابتدا روند برنامه هایش مشخص است ومثل ده ها تلویزیون سیاسی که به ظاهر مخالف اند ودر باطن .... عمل نکرده ودر مجموع باید گفت شب خیز و هر کسی شبکه ای یا تجارتی را راه اندازی می کند برای پیشرفت و پول و ازدیاد سرمایه اقدام کرده واگر فردی مثل او توانسته خانه ای مثل قصر داشته باشد ار عرضه ولیاقتش بوده ،او یا هر ایرانی دیگر که بتواند از راه اقتصاد سالم و تجارت صحیح سرمایه اش را زیاد کند باعث مباهات است
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید