کد مطلب: 

402

دعوت انجمن ISPها از فعالان حوزه برای حضور در انتخابات نظام صنفی

دعوت انجمن ISPها از فعالان حوزه برای حضور در انتخابات نظام صنفی

انجمن شرکت‌های اینترنتی ایران با صدور بیانیه ای از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواست که در انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران حضوری فعال داشته باشند.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، در این بیانیه که از جانب دبیرخانه مرکزی انجمن شرکت‌های اینترنتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته آمده است:

 

"با توجه به نقش سازمان نظام صنفی رایانه ای در حوزه فاوا از شرکت‌های فعال در این حوزه درخواست می شود که ضمن حضور در انتخابات دوره‌ی سوم این نهاد صنفی و با مطالعه سابقه و  کارنامه کاندیداهای محترم و همین طور برنامه‌های ایشان در اصلاح و بهبود عملکرد این سازمان، نسبت به مشارکت فعالانه در انتخابات دوره‌ی سوم سازمان نظام صنفی استان تهران  اقدام کنند.

امید است  برگزاری شایسته و شفاف  انتخابات این سازمان در استان تهران به انتخاب نمایندگانی صالح بیانجامد و این امر مقدمه ایجاد تحول  در شاکله سازمان و ارتقای جایگاه آن باشد.

این انجمن نیز ضمن احترام به استقلال رای یکایک اعضای سازمان، به نوبه خود پس از بررسی برنامه‌های اعلامی کاندیداها و ائتلاف‌های احتمالی و ضمن رعایت منافع مشترک رسته‌های مختلف ، در انتخابات پیش روی سازمان در استان تهران،‌ فهرست کاندیداها و ائتلاف مورد حمایت خود را اعلام خواهد نمود."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-28 13:38

افزودن دیدگاه جدید