کد مطلب: 

398

/نمایشگاه تله کام پکن/ آنتن های مخابراتی همگون با فضای سبز شهرها

/نمایشگاه تله کام پکن/ آنتن های مخابراتی همگون با فضای سبز شهرها

یکی از جلوه های نمایشگاه بین المللی ارتباطات و مخابرات پکن ( تله کام 2011) تولید آنتن های مخابراتی به شکل درخت های سبز برای شهرهای بزرگ است.

به گزارش سیتنا، خبرنگار ایرنا در گزارشی از ویژگی های این نمایشگاه می نویسد: متخصصان این روزها فقط به فکر ارتقای مخابرات و تجهیزات ارتباطی نیستند بلکه آنان زیبایی شهرهای را نیز در استفاده از فناوری های نو در نظر می گیرند.

در گوشه های از نمایشگاه پکن سیستم های جدیدی به نمایش در آمده که در عین ایجاد ارتباط سریع و راحت به شکل درختان نخل طراحی شده اند

"لی جی" یک مسوول در شرکت تولید کننده این فناوری به خبرنگار ایرنا گفت: نصب گسترده آنتن های مخابراتی این روزها به خصوص در شهرهای بزرگ یک معضل برای از بین رفتن چهره محیط زیست شده است.

وی افزود: سیستمی که در نمایشگاه پکن به نمایش در آمده در عین ارتقای ارتباطات بهتر، همگونی مناسبی با فضای سبز به خصوص در مکان های محدود مانند شهرک ها دارد.

این متخصص ارتباطات گفت: این سیستم در بخش های نظامی نیز می تواند به استتار محیط کمک کند.

از دیگر ویژگی های نمایشگاه تله کام پکن استفاده از انرژی خورشیدی و بادی برای راه اندازی آنتن های مخابراتی مانند تلفن همراه است.

نمایش سیستم های ارتباط اضطراری و قابل حمل ، تلفن های همراه چند منظوره برای سهولت در زندگی روزمره شهروندان ، بازی های رایانه ای پیشرفته برای جوانان و کودکان و سیستم های خنک کننده ضد آب برای سیستم های رایانه ای از جمله ویژگی هایی است که مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گرفت.

ازدحام جوانان در بخش فن آوری های پیشرفته در تولید تلفن های همراه در تله کام پکن نشان می داد که شهروندان چینی علاقه بسیاری به استفاده از این وسیله ارتباطی دارند.

شمار مشترکان تلفن همراه در چین در هشت ماه سال 2011 میلادی بیش از 81 میلیون نفر افزایش داشته است.  وزارت صنعت و فن آوری اطلاع رسانی چین در گزارشی آورده است که بیش از نیمی از مشترکان جدید کاربران تلفن های همراه نسل سوم ( تری جی ) هستند.  شمار کاربران این تلفن در چین اکنون به 94 میلیون و 120 هزار نفر رسیده است.

حدود 20 کشور در نمایشگاه بین المللی ارتباطات و مخابرات که به اکسپو ارتباطات چین نیز معرف است حضور دارند.  در این نمایشگاه که از روز سه شنبه این هفته برپا شده تازه ترین دستاوردهای اطلاع رسانی، مخابرات و تجهیزات ارتباطاتی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-28 10:23

افزودن دیدگاه جدید