کد مطلب: 

396

بررسی سرعت پایین و قیمت بالای اینترنت در مجلس

بررسی سرعت پایین و قیمت بالای اینترنت در مجلس

منشی کمیسیون صنایع و معادن اعلام کرد: بررسی سرعت پایین اینترنت در کشورمان در دستور کار هیات رییسه مجلس قرار گرفت و تا چندی دیگر وزیر ارتباطات باید در صحن علنی مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.

 

به گزارش سیتنا از دنیای اقتصاد، سید شریف حسینی با اشاره به حضور رضا تقی پور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته گذشته اعلام کرد: طاهرخانی یکی از نمایندگان کمیسیون صنایع در جلسه هفته گذشته کمیسیون، در خصوص سرعت پایین اینترنت توضیحاتی را از وزیر ارتباطات خواستار شد.

 

وی گفت: نماینده مذکور از توضیحات وزیر ارتباطات قانع نشد و بر همین اساس قرار شد یا جلساتی دیگر در این زمینه با طاهرخانی گذاشته شود یا اینکه در صورت صلاحدید هیات رییسه مجلس، این موضوع در صحن مطرح شود.

 

حسینی گفت: ولی با توجه به اینکه این موضوع جنبه ملی دارد و به همه مردم ایران مربوط می‌شود به احتمال زیاد در صحن مجلس مطرح خواهد شد و باید وزیر ارتباطات در این باره توضیح بدهد.

 

منشی کمیسیون صنایع و معادن در ادامه با انتقاد به قیمت بالای اینترنت گفت: قیمت اینترنت با توجه به سرعت موجود چندین برابر سایر کشورها است که باید این موضوع نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-28 06:06

افزودن دیدگاه جدید