کد مطلب: 

259931

فعال‌سازی ۲۰۰ گیگابایت بسته اینترنت یک‌ساله برای خبرنگاران همراه اول و ایرانسلی

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، به مناسبت روز خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک‌ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت را برای خبرنگاران مورد تأیید فعال می‌کنند.
فعال‌سازی ۲۰۰ گیگابایت بسته اینترنت یک‌ساله برای خبرنگاران همراه اول و ایرانسلی

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: همراه اول در آستانه فرارسیدن «روز خبرنگار» و همچنین بیست و هفتمین سالروز عرضه نخستین سیم‌کارت در ایران توسط این اپراتور، ضمن تبریک به تمامی تلاشگران عرصه رسانه، همچون روال گذشته هدیه ویژه ای را جهت تجلیل از خبرنگاران کشور تدارک دیده است.

بر این اساس و با مساعدت مدیرعامل همراه اول، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت برای تمامی خبرنگاران کشور که اسامی آنها از طریق معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرجع رسمی پیگیری امور مربوط به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران) دریافت شده است، فعال می شود.

در همین حال، روابط عمومی ایرانسل هم اعلام کرد: این اپراتور با تبریک فرارسیدن «روز خبرنگار» به تمام فعالان و تلاشگران عرصۀ رسانه، به پاس زحمات این عزیزان و برای تقدیر از تلاش‌های آنان و فراهم کردن بستر مورد نیاز برای ایفای رسالت اطلاع‌رسانی در دنیای دیجیتال، مانند سال‌های قبل، هدیۀ ویژه‌ای را برای خبرنگاران ایرانسلی در نظر گرفته است.

بر این اساس، بستۀ اینترنت هدیۀ یک‌ساله، با حجم ۲۰۰ گیگابایت، برای تمام خبرنگاران فهرست ارسالی سال گذشتۀ وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، فعال می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-08-07 22:42

افزودن دیدگاه جدید