کد مطلب: 

251240

عامل پخش ویدئوی کودک آزاری دو پسر فال فروش در اینستاگرام دستگیر شد

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به هتک حرمت کودکان کار کرده بود خبر داد و تصریح کرد: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.
عامل پخش ویدئوی کودک آزاری دو پسر فال فروش در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش سیتنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی، یک ویدئو که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام دو کودک کار را بازیچه تفریح و خنده خود قرار داده بود، مشاهده شد.

وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این ویدئو در فضای مجازی، خشم کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشت، خبر داد: فیلم مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا تهران بزرگ رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد کودک آزار اظهار داشت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا در یک اقدام قاطعانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی ، مجرم دستگیر و هم اکنون نیز در زندان به سر می برد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود ، ورود پیدا می کند و با مرتکبان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز چندین مورد مشابه توسط پلیس فتا تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-17 00:16

افزودن دیدگاه جدید