کد مطلب: 

250931

تغییرات جدید مدیریتی در وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکام جداگانه‌ای معاونان جدید برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و همچنین توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.
تغییرات جدید مدیریتی در وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی، باهدف حفظ پویایی بدنه مدیریتی وزارت ارتباطات در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید و در پی درخواست استعفای سیروس موثقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، ضمن تقدیر از تلاش‌های او در دوران مدیریتی خود به‌ویژه در جهت «تئوریزه کردن و پیاده‌سازی تغییر ساختار وزارتخانه برای حرکت به‌سوی اقتصاد دیجیتال» با این درخواست موافقت کرد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست استعفای موثقی نوشت: جناب آقای مهندس موثقی، معاون محترم برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تلاش‌های شما در عرصه مدیریت در شرکت ارتباطات زیرساخت و در مسئولیت معاون برنامه‌ریزی را ارج می‌نهم. تئوریزه کردن و پیاده‌سازی تغییر ساختار وزارتخانه برای حرکت به‌سوی اقتصاد دیجیتال از اقدامات ماندگار جنابعالی است.

آذری جهرمی ادامه داد: عدم امکان همراهی جنابعالی در ادامه مسیر کوتاه باقیمانده دشوار می‌نماید اما با توجه به شرایطی که بیان کردید که ایجاب می‌نماید برای مدتی در شهرستان سکنی گزینید، چاره‌ای برای بنده جز پذیرش استعفا باقی نمی‌گذارد. ضمن تشکر از همه تلاش‌های صادقانه و همدلانه جنابعالی و با آرزوی عاقبت به خیری و سلامت با استعفای جنابعالی موافقت می‌کنم. سربلند باشید.

با قبول استعفای موثقی، آذری جهرمی با صدور حکمی فرهاد معارفی معاون سابق توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع را به سمت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی منصوب کرد.

در حکم وزیر ارتباطات خطاب به معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آمده است: جناب آقای فرهاد معارفی، نظر به تعهد شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، ضمن تشکر از تلاش‌های صادقانه و قابل‌توجه جنابعالی در سمت معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع، به‌موجب این حکم شما را به سمت «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» منصوب می‌نمایم.

آذری جهرمی در ادامه تأکید کرد: انتظار دارم اقدامات مؤثر و ارزشمندی که در زمان تصدی جناب آقای مهندس موثقی پیگیری شده را با جدیت دنبال و به سرانجام برسد. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین با انتصاب معارفی به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، وزیر ارتباطات در حکم دیگری سجاد بنابی، نایب‌رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت را به سمت سرپرست معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع منصوب کرد.

در حکم آذری جهرمی خطاب به سرپرست جدید معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع آمده است: جناب آقای مهندس سجاد بنابی، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به‌موجب این حکم جنابعالی را به «سمت سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع» منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-08 21:22

افزودن دیدگاه جدید