کد مطلب: 

250792

توئیتر به پیام تازه ترامپ برچسب «گمراه‌کننده» زد

توئیتر پنجشنبه شب به یکی دیگر از پیام‌های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در این شبکه اجتماعی برچسب «گمراه کننده» زد.
توئیتر به پیام تازه ترامپ برچسب «گمراه‌کننده» زد

به گزارش سیتنا، ترامپ ساعتی پیش در پیامی توئیتری نوشت: هر رأی که بعد از روز انتخابات اخذ شده باشد، شمرده نخواهد شد.

توئیتر اعلام کرد که «همه یا بخشی از محتوای این توئیتر مورد مناقشه بوده و ممکن است در مورد انتخابات یا سایر رویه‌های مدنی گمراه کننده باشد».

ترامپ پنجشنبه شب در یک رشته توئیت، خواستار توقف شمارش آرای انتخابات سه‌شنبه و از سوی دیگر مدعی «پیروزی حقوقی بزرگ» در ایالت کلیدی پنسیلوانیا شد.

وی پس از آن، این توئیت را منتشر کرد که گفته می‌شود ستاد انتخاباتی ترامپ حکمی از سوی دادگاه دریافت کرده است که به اعضای این ستاد اجازه می‌دهد که شاهد شمارش آرا در منطقه فیلادلفیا در پنسیلوانیا باشند.

«جاستین کلارک» از وکلای ستاد ترامپ در این باره گفت: این یک پیروزی بزرگ در پنسیلوانیاست. می‌توانیم شاهد شمارش آرا در منطقه فاسدی باشیم که بخاطر شطینت‌هایش در روز انتخابات معروف شده است.

شمارش آرا در این ایالت به اتمام نرسیده است؛ در حالی که آمار از پیشتازی آرای ترامپ در این ایالت حکایت دارد.

روز سه شنبه گذشته نیز شبکه اجتماعی توئیتر که شاید اصلی‌تری جولانگاه تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ حتی در واپسین ساعات و دقایق تبلیغات بود،  مجبور شد نسبت به گمراه کننده بودن یکی دیگر از توئیت‌های نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۰ هشدار بدهد.

ترامپ در آن توئیت از رأی دیوان عالی آمریکا در مورد شمارش آراء ایالت پنسیلوانیا انتقاد کرده و آن تصمیمی خطرناک که منجر به خشونت‌های خیابانی می‌شود، خوانده بود. توییتر در مورد این توییت هشدار داد که محتوای این نوشته محل مناقشه بوده و ممکن است گمراه‌کننده باشد. لازم به ذکر است که کاربران اینترنت کماکان می‌توانند با کلیک بر این اخطار توییتر، توییت بحث‌برانگیز ترامپ را مشاهده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-05 21:26

افزودن دیدگاه جدید