کد مطلب: 

250389

صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی با سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی وزارت صمت تمامی کارت های بازرگانی از سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری تائید می شود.
صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی با سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری

به گزارش سیتنا، محمدرضا علمدار یزدی افزود: در راستای الکترونیکی شدن فرآیند جدید تایید، صدور و تمدید کارت بازرگانی، تمام درخواست‌های جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت ایران توسط متقاضیان ثبت و کارشناسان این سازمان بررسی و تایید می گردد.

علمدار یزدی هدف از اجرای اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری را جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از کارتهای بازرگانی و تطبیق اطلاعات اظهار شده با اسناد و مدارک واقعی عنوان و تصریح کرد: اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری راهکاری پیشرفته جهت ایجاد سهولت برای بازرگانان با سابقه مثبت است که البته باعث ایجاد انگیزش برای اصلاح رفتار تجاری و ایجاد سابقه و اعتبار مثبت نیز می شود.

وی تصریح کرد: سامانه جدید مزیتهایی از جمله استعلام های آنلاین از دستگاههای مرتبط از جمله اداره ثبت شرکتها، اداره پست، ثبت احوال، وزارت علوم، مالیات، بیمه و سایر مراجع رادارد که پس از انجام کلیه استعلام ها مدارک تکمیل و به اتاق بازرگانی جهت بررسی و صدور کارت هدایت می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان به تمامی فعالان عرصه تجاری و دارندگان کارت های بازرگانی تاکید کرد: برای انجام امور به سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری به آدرس https://mvcrs.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-26 14:26

افزودن دیدگاه جدید