کد مطلب: 

250303
وزیر صمت در نشست با فراکسیون تشکل‌های اتاق ایران، تاکید کرد:

تقویت انسجام در تیم اقتصادی دولت به‌منظور رونق تولید و توسعه‌ی صادرات در نیمه‌ی دوم سال جاری/ اهتمام جدی وزارت صمت برای رفع موانع کسب‌وکار/ تصمیم‌گیری با حداکثر اجماع نظر کارشناسی دولت، مجلس و بخش‌خصوصی

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: برای رفع موانع کسب و کار در حوزه‌ی تولید و تجارت کشور اهتمام جدی داریم و درصدد هستیم با پیشنهادهای ارائه شده از سوی تشکل‌ها، اصناف و اتاق‌های بازرگانی، همه گلوگاه‌های موجود در این زمینه را شناسایی و رفع کنیم.
تقویت انسجام در تیم اقتصادی دولت به‌منظور رونق تولید و توسعه‌ی صادرات در نیمه‌ی دوم سال جاری/ اهتمام جدی وزارت صمت برای رفع موانع کسب‌وکار/ تصمیم‌گیری با حداکثر اجماع نظر کارشناسی دولت، مجلس و بخش‌خصوصی

به گزارش سیتنا، علیرضا رزم‌حسینی در نشست صمیمی با اعضای فراکسیون تشکل های اتاق ایران که در محل دفتر وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح قوانین و مقررات زائد باید مطالبه عمومی و پیگیرانه بخش خصوصی باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تفویض اختیارات در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت به استان‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی در اولویت کاری وزارت صمت است و به جز مواردی که منع قانونی دارد، مابقی امور واگذار خواهد شد.

رزم حسینی تصریح کرد: فارغ از مشکلات و موانع ناشی از تحریم ها، باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های داخلی کشور که قابل ملاحظه است، موانع موجود را رفع و شرایط را برای کار و تلاش در حوزه های تولید،‌ صنعت و تجارت تسهیل کنیم.

وی گفت: در حال حاضر نظام تصمیم گیری در وزارت صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر حداکثر اجماع نظر کارشناسی دولت، مجلس شورای اسلامی و فعالان بخش خصوصی است اما در اجرای این مهم، رعایت اخلاق و حسن اعتماد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ضرورت دارد در شرایط موجود، تمامی ظرفیت های کشور را برای حل مشکلات مردم و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری در زمینه جهش تولید، فعال و توان همه بخش ها را در جهت پیشبرد امور و توسعه فعالیت‌ها بسیج کنیم.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه از طرح های عملیاتی و قابل اجرای تشکل‌های بخش خصوصی به جد حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: پیشنهادات متکی بر نگاه کارشناسی، خردمندانه و قابل اجرا را حتماً تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، کارآفرینی عبادت است و لذا کارآفرینان عابدین و مجاهدین اقتصادی به شمار می‌روند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از همکاری رئیس کل بانک مرکزی و وزرای اقتصادی تشکر کرد و افزود: انسجام خوبی در تیم اقتصادی دولت شکل گرفته است که می تواند به رونق تولید و توسعه صادرات کشور در نیمه دوم سال جاری منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: قشرهای مختلف مردمی در مقاطع حساس انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس، با همه وجود، همراه و حامی نظام بوده اند؛ بنابراین در شرایط جنگ اقتصادی موجود نیز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر مردم از مسئولین کار و صداقت ببینند، به طور حتم حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-24 11:36

افزودن دیدگاه جدید