کد مطلب: 

250253

وزارت کار، مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی مخابرات برای فوق العاده جذب را تایید کرد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تاییدیه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، مصوبه هیئت مدیره در مورد فوق العاده جذب برای ارتقای وضعیت کارکنان اجرایی می شود.
وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی، مصوبه هیئت مدیره در مورد فوق العاده جذب را تایید کرد

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری، با اعلام این خبر توضیح داد: با تاییدیه وزارت تعاون، کار و اموراجتماعی، دستورالعمل اجرای فوق العاده جذب و بازار کار که برای ارتقای وضعیت کارکنان به تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران رسیده بود، برای کارکنان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، محاسبه و اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح وضعیت معیشتی کارکنان شرکت مخابرات ایران یکی از اولویت های اصلی شرکت است، در تشریح این دستورالعمل گفت: اجرای فوق العاده جذب برای تمامی سطوح سازمانی کاردان و کارمند،کارشناس و مشاغل مدیریتی صورت می پذیرد. و براساس درصدی از مزد شغل ماهانه همکاران از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۲ محاسبه و پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با تاکید بر اینکه اجرای فوق العاده جذب به منظور ارج نهادن به تخصص و تلاش همکاران و ارتقائ بهره وری در شرکت با حمایت و همکاری هیئت مدیره صورت گرفته است، گفت: موارد مربوط به فوق‌العاده جذب و بازار کار را طبق مقررات آئین‌نامه استخدامی عملیاتی می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-22 11:16

افزودن دیدگاه جدید