کد مطلب: 

250233

رشد ۶۰ درصدی صدور پروانه دفاتر پیشخوان در منطقه شمال غرب رگولاتوری

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری از صدور ۱۰۸ پروانه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاترICT روستایی در شش ماهه اول سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است.
رشد ۶۰ درصدی صدور پروانه دفاتر پیشخوان در منطقه شمال غرب رگولاتوری

به گزارش سیتنا، حمید یوسف پور با اشاره به وجود ۷۸۹ دفتر پیشخوان در استانهای گیلان، قزوین و زنجان، گفت: فعالیت این دفاتر باعث کاهش چشمگیر مراجعه مردم به دستگاههای خدمت دهنده، کاهش ترددهای شهری، تسهیل در دریافت خدمات و ... شده است.

وی با اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۹۵، عنوان کرد: در شش ماهه اول سال جاری، ۴ هزار و ۹۶۷ شکایت در حوزه فعالیت منطقه شمال غرب رگولاتوری در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۹۵ ثبت شده است که ۱۷۰ شکایت مربوط به عملکرد دفاتر پیشخوان می شود.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری درباره موضوعاتی که در مورد آنها شکایت ثبت شده است، اظهار کرد: از شکایات ثبت شده در این سامانه، ۲ هزار و ۹۶۲ شکایات درباره ارتباطات ثابت، هزار و ۶۶۲ شکایات درباره ارتباطات سیار، ۱۱۱ شکایت درباره خدمات پستی و ۶۲ شکایت درباره تداخلات فرکانسی است که با اقدامات صورت گرفته ۴ هزار و ۳۶۷ شکایت یعنی ۸۸ درصد شکایات بررسی و پاسخ داده شده است.

یوسف پور دلایل بروز مشکلات در بخش ارتباطات سیار را زمانبر بودن اصلاح و بهینه سازی شبکه تلفن همراه دانست و افزود: علاوه بر این، عواملی مانند سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی و فرسوده بودن شبکه کابل مسی از جمله دلایل بروز مشکلات در بخش ارتباطات ثابت است.

وی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در منطقه شمال غرب رگولاتوری را شناسایی و رفع منشا ۶۲ مورد تداخل فرکانسی عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات تداخلات فرکانسی ایجاد شده در این منطقه به استفاده غیرمجاز از تکرارکننده های غیر استاندارد باندهای فرکانسی تلفن همراه مربوط می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-21 15:51

افزودن دیدگاه جدید