کد مطلب: 

250181

باید تخصص‌گرایی اولویت اصلی بازرسی شرکت مخابرات باشد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید به اینکه تخصص گرایی مهم ترین رویکرد بازرسی است، گفت: سپردن امور نظارتی و بازرسی به افراد متخصص و مجرب موجب ارتقاء سلامت و کارآمدی شرکت مخابرات می شود.
باید تخصص‌گرایی اولویت اصلی بازرسی شرکت مخابرات باشد

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، در جلسه کاری به صورت ویدئوکنفرانسی، همراه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران بازرسی تمامی مناطق، ضمن قدردانی از رویکرد جدید مرکزبازرسی، اظهار داشت: وجود بازرسی پویا نتیجه تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان دراین حوزه است. 

وی با تاکید برحفظ آبرو، احترام، ‌شأن و جایگاه افراد تصریح کرد: اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نقش بسزائی در سالم سازی و ارتقاء سلامت اداری دارد و باید پناهگاه ذی نفعان شرکت باشد.

مهندس صدری با بیان اینکه مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان است و مسئوولان را در بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند گفت: نظارت و بازرسی در عین دقت و ریزبینانه بودن باید به موقع و سریع باشد و دو فاکتور سرعت و دقت در کنار هم است که یک بازرسی را اثربخش می‌کند. در عین حال باید توجه داشت که در بازرسی‌ها دقت فدای سرعت و سرعت نیز فدای دقت نشود.

مهندس صدری با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی گفت: باید هرچه در توان داریم برای تقویت این حوزه در شرکت مخابرات ایران بکوشیم.

وی گفت: نظارت و بازرسی در عین دقت و ریزبینانه بودن باید به موقع و سریع باشد و دو فاکتور سرعت و دقت در کنار هم است که یک بازرسی را اثربخش می‌کند. در عین حال باید توجه داشت که در بازرسی‌ها دقت فدای سرعت و سرعت نیز فدای دقت نشود.

در این جلسه همچنین مهندس رضوانی مدیر کل بازرسی شرکت مخابرات ایران، عملکرد حوزه بازرسی را درخصوص سند راهبردی، برنامه های عملیاتی و آتی تشریح کرد و گفت: خدمت رسانی و پویایی با ارائه راهکار تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در این حوزه صورت می گیرد.

گفتنی در پایان جلسه مهندس صدری به سوالات برخی از مسئوولان بازرسی در مناطق پاسخ دادند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-20 09:13

افزودن دیدگاه جدید