کد مطلب: 

250173

خبرهای پشت پرده از برنامه‌ریزی‌ها برای تولید بالای یک مدل آیفون ۱۲

گزارش‌ها درباره محصول اپل حاکی است که مدل استاندارد آیفون ۱۲ که بزرگترین آیفون از سری غیرحرفه‌ای است، احتمالا محبوب‌ترین آنها خواهد بود، لذا اپل در نظر دارد تولید این مدل آیفون ۱۲ را دو برابر بیشتر از بقیه مدل‌ها انجام دهد.
خبرهای پشت پرده از برنامه‌ریزی‌ها برای تولید بالای یک مدل آیفون ۱۲

به گزارش سیتنا، پس از اعلام رسمی عرضه آیفون ۱۲، معلوم شد که این گوشی در چهار مدل آماده فروش خواهد شد. خبرهای درز کرده درباره مدل ۲۰۲۰ آیفون ماه‌ها بود که از چهار نسخه حکایت داشت: آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ استاندارد، آیفون ۱۲ حرفه‌ای، و آیفون ۱۲ حرفه‌ای مکس. خبرهای مختلف حاکی است که اندازه این چهار مدل از ۵.۴ اینچ تا ۶.۷ اینچ متفاوت است و دو مدل میانی با سایز ۶.۱ اینچ تولید می‌شود.

گزارش مینگ چی کو، افشاگر معروف، درباره محصول اپل حاکی است که مدل استاندارد آیفون ۱۲ که بزرگترین آیفون از سری غیرحرفه‌ای است، احتمالا محبوب‌ترین آنها خواهد بود.

بر اساس این گزارش، حدود ۴۰ درصد تولید اپل به این مدل اختصاص داده شده است و بقیه مدل‌ها هر یک ۲۰ درصد تولید را تشکیل خواهند داد.

کو معتقد است که با آن که آیفون ۱۲ مینی ارزان‌ترین مدل از این سری خواهد بود، اندازه نسبتا کوچک آن احتمالا زیاد مورد پسند واقع نخواهد شد.

بدین ترتیب، احتمالا بیشترین کاربران به نمایشگر ۶.۱ اینچی روی خواهند آورد، که همان سایز آیفون ۱۲ جدید و آیفون اکس‌آر قبلی است.

طیف گسترده مدل‌های آیفون در تولید امسال اپل بدین معنی است که این شرکت احتمالا بزرگترین و کوچکترین گوشی برتر خود را در یک زمان عرضه خواهد کرد.

گفته می‌شود آیفون ۱۲ علاوه بر داشتن چند مدل مختلف که تاکنون سابقه نداشته است، طراحی کاملا جدید، فناوری بهبودیافته نمایشگر و دوربین بهتر، اولین آیفونی باشد که مجهز به گیرنده جی ۵ است.

شنیده‌ها حاکی است که تمام مدل‌های این گوشی همزمان عرضه نخواهد شد و برخی ممکن است تا نوامبر آماده نشوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-19 23:22

افزودن دیدگاه جدید