کد مطلب: 

250129

با آنر 9X بیشتر آشنا شوید

آنر یکی از برندهای فعالِ موبایل در بازار ایران است که مدتی پیش گوشی جذاب آنر 9X را به بازار عرضه کرده بود. حال قصد داریم نگاهی به این محصول داشته باشیم تا با ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم.
با آنر 9X بیشتر آشنا شوید

به گزارش سیتنا، برند آنر با تمرکز بر نسل جوان، مدتی است که گوشی‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد راهی بازار می‌کند و در بسیاری از کشورهای دنیا مانند روسیه به‌عنوان برند شماره یک شناخته می‌شود. در بازار ایران نیز گوشی‌های این برند بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و امروز قصد داریم نگاهی به ویژگی‌های آنر 9X داشته باشیم.

سری X محصولات آنر میان‌رده‌هایی پرقدرت هستند، طوری که به آن‌ها لقب Flagship Killer داده شده است. آنر 9X نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آنر همیشه سعی کرده در زمینه طراحی حرفی برای گفتن داشته باشد و در آنر 9X هم شاهد طراحی چشم‌نواز و جذابی هستیم.

آنر 9X مجموعه متعددی از ویژگی‌های جذاب و دوست‌داشتنی را در خود جای داده و همین موضوع باعث شده همچنان یکی از محصولات پرفروش بازار باشد. در واقع 9X جزو نخستین گوشی‌هایی است که با حذف بریدگی نمایشگر و استفاده از دوربین پاپ‌آپ تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورد. تجربه لذت بخش استفاده از نمایش‌گر تمام‌صفحه که قدرت‌عمل بیشتری در اختیار کاربران می‌گذارد. این نمایشگر جذاب 6.59 اینچی دارای رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 19.5 به 9 است که انتخابی کاملا مناسب برای گیمرها و علاقه‌مندان به تماشای فیلم به شمار می‌رود.

از سوی دیگر این محصول از دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین سه‌گانه تمام عیار از مجموع سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب برای ثبت تصاویر واید، سوپر واید و تشخیص عمق میدان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دوربین به هوش‌مصنوعی مجهز شده که می‌تواند سوژه‌های مختلف را شناسایی کرده و براساس نوع سوژه، رنگ و نور تصویر را اصلاح کند. همچنین ثبت تصاویر پرتره با بوکه کاملا طبیعی و امکان تغییر فوکوس بعد از ثبت عکس از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی دوست‌داشتنی به‌شمار می‌رود. نکته جالب دیگر امکان ثبت تصاویر در فضاهای تاریک و کم نور و یا شب است که آنر 9X از این آزمون هم با سربلندی خارج شده است. مودهای متعدد دیگری مثل عکاسی پانوراما، حالت تعویض فوکوس، HDR، اسکن مدارک، حالت حرفه‌ای و... نیز در نظر گرفته شده تا شما بتوانید بسته به موقعیت از آن‌ها استفاده کنید.

HONOR 9X همچنین می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 1080 یا FULL HD تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. تایم‌لپس و اسلوموشن از جمله مودهای ویدیویی این دوربین به شمار می‌روند.

هرچند آنر 9X بصورت پیش‌فرض از اندروید 9 بهره می‌برد اما شما به راحتی می‌توانید آن را به نسخه‌های جدید اندروید ارتقا دهید. علاوه‌بر این HONOR 9X از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند و کاربران بدون هیچ مشکلی به تمامی اپ‌ها و محصولات گوگل دسترسی دارند.

یک نرم‌افزار خوب برای اجرای روان به یک سخت‌افزار قدرت‌مند نیاز دارد که آنر در این زمینه هم سنگ تمام گذاشته است. پردازنده KIRIN 710F در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. دیگر نگران اجرای بازی‌های گرافیکی و مالتی تسکینگ نباشید آنر 9X با قدرت تمام همراه شما است.

در نهایت 9X به یک باتری 4000 میلی‌آمپری هم مجهز شده تا بدون هیچ نگرانی یک روز کامل شما را همراهی کند.

در نهایت اگر شما هم قصد خرید یک پرچمدار واقعی را دارید اما شرایط مناسب برای خرید آن موجود نیست، بدون شک HONOR 9X بهترین گزینه خرید شما خواهد بود. یک گوشی همه فن حریف که علاوه بر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، از طراحی منحصربه‌فردی هم بهره می‌برد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-18 15:19

افزودن دیدگاه جدید