کد مطلب: 

250117
حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

آقای رئیس جمهور! در شرایط کرونایی خانواده‌ها توان تهیه یک تلفن همراه هوشمند برای فرزندان خود ندارند/ فرزندان آن ها یا از تحصیل جا می‌مانند یا دچار افت تحصیلی می‌شوند/ این همان رونق اقتصادی بود که شما وعده داده بودید؟

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: در شرایط کرونایی، خانواده‌ها توان تهیه یک تلفن همراه هوشمند برای فرزندان خود ندارند که فرزندان آن ها یا از تحصیل جا می‌مانند یا دچار افت تحصیلی می‌شوند، این همان رونق اقتصادی بود که شما وعده داده بودید؟
آقای رئیس جمهور! در شرایط کرونایی خانواده‌ها توان تهیه یک تلفن همراه هوشمند برای فرزندان خود ندارند/ این همان رونق اقتصادی بود که شما وعده داده بودید؟

به گزارش سیتنا، سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس ابراز عقیده کرد: رها کردن بازار ارز، مسکن، طلا، سکه، خودرو و مایحتاج روزانه فشار مضاعفی را بر مردم وارد کرده است. ارز بالای ۳۰ هزارتومان، مسکن دست نیافتنی، افزایش تعداد زندانیان و پرونده های اجرای مهریه، کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق، کوچک شدن سفره مردم و پر کشیدن گوشت و مرغ و لبنیات از این سفره حاصل بی‌تدبیری‌هاست.

وی افزود: ای کاش به جای اعتماد به آمریکا و تضمین دانستن امضای جان کری به جوانان وطن اعتماد می‌شد. هنوز هم چشم به خارج دارند و تاریخ را تحریف می‌کنند. امام مجتبی (ع) ابتدا جنگید و بعد به دلیل فتنه گری فتنه گران ناچار به صلح شد نه این‌که  خواست عمومی مردم باشد. آیندگان قضاوت خواهند کرد و بی‌تدبیری‌ها را به حساب نظام نخواهند گذاشت.

نماینده مردم سنقر در مجلس اظهار کرد: بعید می‌دانم که بدانید کارگران و کشاورزان مددجویان و مردم عادی چگونه زندگی می‌کنند، با سختی روز را به شب و شب را به روز می رسانند، در شرایط کرونایی، خانواده‌ها توان تهیه یک تلفن همراه هوشمند برای فرزندان خود ندارند که فرزندان آن ها یا از تحصیل جا می‌مانند یا دچار افت تحصیلی می‌شوند، این همان رونق اقتصادی بود که شما وعده داده بودید؟ گفتید کاری می کنید که مردم یارانه نگیرند، امروز گرفتن یا نگرفتن یارانه ای که کمتر از ۲ دلار ارزش دارد دردی را دوا نمی کند. گفتید کاری می کنم هم سانتریفیوژها بچرخد و هم زندگی مردم، اکنون هر دو نمی چرخند. از وضعیت بی جان صنعت و کسب و کار بی خبر هستید، اگر خبر داشتید در مبارزه با قاچاق کالا و شوریدن بر سلطان های مختلف درنگ نمی‌کردید.

این عضو کمیسیون عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: از وضعیت کشاورزان اطلاع دارید که قیمت‌ها و هزینه‌های کود و بذر چقدر افزایش یافته  است؟

وی در پایان در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد: در این شرایط دانش آموزان حوزه انتخابیه در دسترسی به اینترنت مشکل دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-18 13:02

افزودن دیدگاه جدید