کد مطلب: 

250015

نوشته گیتی خامنه در اینستاگرام‌اش از اکبر عالمی

گیتی خامنه، با انتشار عکسی از توصیه‌نامه اکبر عالمی برای ادامه تحصیلش، یاد و خاطره استادش در دانشگاه را گرامی داشت.
نوشته گیتی خامنه در اینستاگرام‌اش از اکبر عالمی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، گیتی خامنه، مجری قدیمی تلویزیون که در دهه ۶۰، اجرای برنامه کودک و نوجوان را برعهده داشت، متنی اینستاگرامی را به یاد اکبر عالمی، منتشر کرد.

اکبر عالمی، مجری تلویزیون، مدرس دانشگاه و مستندساز پیشکسوت، بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۲ مهر) از دنیا رفت. او برای تهیه فیلمی مستند به بیمارستان رفته بود که به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شد و پس از مدتی بستری بودن در آی‌.سی‌.یو، درگذشت.

در  مطلبی که گیتی خامنه برای اکبر عالمی نوشته، آمده است:
«با خودم قرار گذاشته بودم به مناسبت پر کشیدن آن‌ها که عزیزند به گذاشتن یک استوری بسنده کنم؛ به خاطر حال دل هم وطنانم در این روزهای سخت؛ اما نتوانستم.
آنچه تصویرش را با شما شریک شده‌ام، توصیه‌نامه استادم، اکبر عالمی است که سال‌های پیش در نهایت زیبایی و لطف و سخاوتمندی برای دانشگاه‌های آن‌سوی آب که نیاز به معرفی نامه دارند، نوشته شده است.
لطف استاد را همیشه در دل و در خاطر داشتم. از زمانی‌ که در دانشکده هنر سینما تلویزیون در کلاس‌های عکاسی رنگی و لابراتوار، افتخار شاگردی‌شان را داشتم و بعد از بازگشت همواره به دنبال فرصتی بودم برای قدردانی از این همه بزرگواری. به برکت لطف دوستان، چند سال پیش در مراسمی در بزرگداشت استاد این فرصت را یافتم. در آن جلسه بالای سن رفتم و در حالی‌که این معرفی‌نامه را در دست داشتم، استاد را که غافلگیر شده بودند، مخاطب قرار دادم که استاد بزرگوارم در موفقیت من در زمینه ادامه تحصیل نقشی مهربانانه‌ای داشتید. مهرتان بعد از گذشت سال‌ها هرگز فراموش نشده و نخواهد شد.
همه‌ این ‌ها را نوشتم تا یک نکته را با تو شریک شوم رفیق همیشه؛ من توانستم پیش از اینکه مثل همیشه زود دیر شود، احساسم را با عزیزی که مدیون و مرهون محبتش بودم، شریک شوم و در حد بضاعتم از او سپاسگزاری کنم و از این بابت خرسندم.

آسمانی شدن استاد توانمند و با اخلاق دوران جوانی، سخت غمگینم کرد و این‌که فرصتی یافتم تا پیش از پرواز محتوم همگی‌مان قدردان‌شان باشم، به غمم، رنگی از آرامش است. کاش خدا این فرصت را به تک تک‌مان بدهد که پیش از زود دیر شدن آن‌چه را که باید به اتمام برسانیم و به پایانم ببریم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-13 22:37

افزودن دیدگاه جدید