کد مطلب: 

249927

رونق کسب‌وکارهای اینترنتی در گرو رفع موانع موجود، به ویژه در حوزه‌ی گمرک است

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با رییس کل گمرک کشور گفت: در سال جهش تولید و ضرورت رونق تولید در کشور، نیاز است تا همکاری‌های پست و گمرک، بیش از پیش گسترش یابد.
رونق کسب‌وکارهای اینترنتی در گرو رفع موانع موجود، به ویژه در حوزه‌ی گمرک است

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار به شرایط موجود کشور و محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع کرونا اعمال شده، اشاره کرد و افزود: از اسفند تا کنون، کسب‌وکارهای اینترنتی توانسته‌اند تا حدود زیادی مشکل تامین نیازمندی‌های مردم را برطرف کنند، اما رونق بیشتر این کسب و کارها در گرو رفع موانع موجود، به ویژه در حوزه گمرک است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد بستر مناسب برای فروش و ارسال محصولات و صنایع دستی به خارج از کشور از طریق شبکه پستی یکی از مهمترین زمینه‌های رونق تولید در سال جهش تولید است، از مسئولان گمرک خواست در رفع محدودیت‌های موجود، پست را یاری رسانند.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل گمرک کشور نیز در این دیدار، با اشاره به قدمت تاریخی دو مجموعه پست و گمرک، بر توسعه سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

مهدی میراشرفی نیز کمک به رونق کسب و کارهای اینترنتی در شرایط موجود را مهم ارزیابی کرد و افزود: تلاش خواهد شد متناسب با نیاز روز مردم  و صاحبان مشاغل، موانع و محدودیت‌های موجود برطرف شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-11 15:32

افزودن دیدگاه جدید