کد مطلب: 

249891
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

اینترنت رایگان برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فعال شده است/ مؤسسات آموزش عالی تا ۳۰ مهرماه مهلت دارند تغییرات را ثبت کنند

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، گفت: پیرو مکاتبه‌ی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه‌ی لیست سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور،‌ اینترنت رایگان برای این سامانه‌ فعال شده است.
اینترنت رایگان برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فعال شده است/ مؤسسات آموزش عالی تا ۳۰ مهرماه مهلت دارند تغییرات را ثبت کنند

به گزارش سیتنا، دکتر محمد تقی نظرپور، اعلام کرد: پیرو مکاتبه دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه لیست سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور،‌ اینترنت رایگان برای این سامانه‌ فعال شده است.

به گفته معاون وزیر علوم، در لینک https://www.ict.gov.ir/fa/unitraffic، اطلاعات سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها که پیش از این با وزارت علوم مکاتبه داشتند، ارسال شد.

وی افزود: اگر اطلاعات سامانه‌ی مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات تغییراتی داشت، مؤسسات آموزش عالی کشور حداکثر تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند اطلاعات سامانه‌های آموزشی مؤسسه را در قسمت "ثبت نام جدید" ثبت کنند.

اواسط هفته‌ی گذشته آذری جهرمی ضمن اعلام رایگان شدن اینترنت برای همه دانشجویان کشور، در هنگام استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاهها، اعلام  کرده بود که ‏مشاهده لیست سامانه‌ها فعلی مشمول طرح و همچنین ثبت نام سامانه‌های جدید توسط دانشگاه‌ها از طریق سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است.

در همین حال، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به کاربران اینستاگرام درباره‌ی ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان اساتید هم اظهار کرده بود که از پنج شنبه فعال‌سازی بسته اینترنت اساتید آغاز شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-10 15:35

افزودن دیدگاه جدید