کد مطلب: 

249884

اساتید دانشگاه 120 گیگابایت اینترنت همراه از شاتل موبایل دریافت کردند

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته 120 گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه برای استادان دانشگاه فعال کرده است.
اساتید دانشگاه 120 گیگابایت اینترنت همراه از شاتل موبایل دریافت کردند

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا و بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با توجه به ضرورت فعالیت غیرحضوری دانشگاه‌ها و آموزش از راه دور، این اپراتور به منظور سهولت این امر و ارائه محتوای آموزشی، بسته اینترنت هدیه 120 گیگابایتی را برای آن دسته از استادان دانشگاه که مشترک این اپراتور هستند فعال کرد.

شاتل موبایل پیش از این نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع بیماری انجام داده بود. فعال‌سازی چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت، از جمله این اقدامات هستند.

لازم به ذکر است، تمامی استادان دانشگاه که مشترک شاتل موبایل هستند و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اپراتور معرفی شده‌اند، می‌توانند از این بسته هدیه استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و4G با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-10 11:15

افزودن دیدگاه جدید