کد مطلب: 

249839

آمریکا: ۹۲ دامنه اینترنتی مورد استفاده ایران را مسدود کردیم!

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا از انسداد ۹۲ دامنه اینترنتی خبر داد که ادعا می شود از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحت پوشش رسانه های خبری، افکار عمومی در آمریکا را هدف قرار می دهند.
آمریکا: ۹۲ دامنه اینترنتی مورد استفاده ایران را مسدود کردیم!

به گزارش سیتنا به نقل از بلومبرگ، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا شامگاه چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: ۹۲ وبسایتی را که ادعا می‌شود از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای فعالیت تبلیغاتی و خبری مورد استفاده قرار می‌گرفت، مسدود کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد که چهار دامنه از ۹۲ دامنه اینترنتی مسدود شده تحت پوشش رسانه‌های خبری موثق در داخل خاک آمریکا فعالیت کرده و تحت کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داشته‌اند. بنابر ادعای وزارت دادگستری آمریکا، این وبسایتهای مسدود شده با عملیات تبلیغاتی، افکار عمومی آمریکا را در حوزه سیاستهای داخلی و خارجی تحت تأثیر قرار می‌دادند.

وزارت دادگستری آمریکا همچنین در ادامه ادعاهای خود افزود که باقی ۸۸ دامنه اینترنتی مسدود شده در پوشش سایت‌های خبری محلی و با «انتشار اطلاعات جعلی و طرفدار ایران» مخاطبانی را در اروپا، خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا هدف قرار می‌دادند.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که شناسایی این دامنه‌های اینترنتی حاصل مشارکت گوگل، فیس بوک و توئیتر با پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-08 12:39

افزودن دیدگاه جدید