کد مطلب: 

249799

امکان مشاهده صورتحساب تلفن ثابت در پرتال شرکت مخابرات ایران

مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس پرتال شرکت مخابرات ایران به صورت www.tci.ir/bill، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.
امکان مشاهده صورتحساب تلفن ثابت در پرتال شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مشتریان می توانند علاو ه بر درگاه های غیرحضوری متنوع پرداخت شرکت مخابرات، شامل سامانه ۲۰۰۰، استفاده از کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع و همچنین ورود به صفحه اصلی وب سایت شرکت به آدرس www.tci.ir، از قابلیت یاد شده برای دریافت هر چه سریع تر قبوض تلقن ثابت به همراه جزئیات و امکان چاپ آن بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، می توانند نشانی https://www.tci.ir/bill/۲۱۳۳۳۳۳۳۳۳ را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و به جای شماره پایانی ، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد استان همانند نمونه وارد کنند .

گفتنی است به علت اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن قرار گرفته است، شرکت مخابرات ایران در تلاش است تا تمام خدمات ممکن رابه صورت غیرحضوری با بهترین تنوع و گستردگی در اختیار تمامی مشتریان قرار دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.9 (12 رای)
سیتنا 3
2020-10-07 08:42

افزودن دیدگاه جدید