کد مطلب: 

249752

نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» با امکانات جدید منتشر شد

اپلیکیشن اختصاصی کنترل حساب سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، در نسخه جدید با امکانات بیشتر و کاربری آسان‌تر در دسترس قرار گرفت. این اپلیکیشن کاربردی، ویژه مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است که از طریق آن کاربران این شبکه تلفن همراه می‌توانند اعتبار حساب، بسته‌ها و خدمات سیم‌کارت هوشمند خود را مدیریت کنند.
نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» با امکانات جدید منتشر شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، مشاهده میزان اعتبار باقی مانده، خرید شارژ و بسته، فعال و یا غیرفعال کردن خدمات و سرویس‌های موجود روی سیم‌کارت از قابلیت‌های اپلیکیشن «شاتل موبایل من» است که در نسخه جدید قابلیت‌های دیگری نیز به آن اضافه شده است. از جمله این قابلیت‌های جدید می‌توان به اضافه شدن قابلیت «پیشنهاد شگفت انگیز روز» برای خرید بسته‌های با تخفیف ویژه، عرضه «پیشنهادات شخصی»، اضافه شدن ویژگی «دعوت از دوستان»، اضافه شدن بخش «خدمات ویژه» به منظور استفاده متمرکز از سرویس‌های غیرمخابراتی، آموزشی و سرگرمی تدارک دیده شده برای مشترکین شاتل موبایل، بهبود عملکرد پایش بسته، بهبود عملکرد برنامه و تجربه کاربری اشاره کرد.

در این نسخه تلاش شده تا کاربر تجربه بهتری در استفاده از اپلیکیشن داشته باشد و بر این اساس، کارکرد آن نسبت به گذشته روان‌تر شده است. همچنین همه‌چیز به آسانی در اختیار کاربر قرار گرفته و خرید شارژ یا بسته، کنترل مانده موجودی یا بسته و یا فعال و غیرفعال‌سازی خدمات مختلف، تنها با چند اشاره امکان‌پذیر است.

تغییر آنلاین وضعیت و مسدودی سیم‌کارت، مدیریت جز به جز خدمات مخابراتی، ثبت درخواست پشتیبانی، تماس صوتی یا چت با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی، پاسخ به سوالات متداول، نقشه مناطق تحت پوشش و تست سرعت از جمله دیگر امکانات اپلیکیشن کنترل حساب سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-05 10:19

افزودن دیدگاه جدید