کد مطلب: 

249633

پست خداحافظی احساسی کریمی با استقلالی‌ها

مهاجم سال های گذشته استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
پست خداحافظی احساسی کریمی با استقلالی‌ها

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محسن کریمی، بازیکن فصل قبل تیم فوتبال استقلال تهران که علت مصدومیت های مکررکمتر به او فرصت بازی رسید با امضای قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست، تا یک بار دیگر فوتبالش را زیر نظر امیر قلعه نوعی دنبال کند.

او در پست اینستاگرامی نوشت:

خداحافظی کردن با محبوبی که چون جان شیرین دوستش داری،بسیار سخت است. امروز که این متن را می نویسم دستانم می لرزد اما چاره ای نیست. خداحافظی از باشگاهی با قدمت 70 ساله،با تیمی که در آن بزرگ شده ای واقعا سخت است.

از روزی که وارد استقلال شدم، از آن روزهای سختِ ورزشگاه مرغوبکار تا امروز چیزی جز بزرگی به چشم ندیدم. حالا به ناچار مجبور به ترک از تیم محبوبم شدم اما این هم تقدیر است.تقدیری که ظاهرا برایم نوشته است.

در این راه چیزهای زیادی از مربیان بزرگی چون امیرخان قلعه نویی، پرویز مظلومی،علیرضا منصوریان، آقا سیروس دین محمدی، وینفرد شفر، استراماچونی، فرهاد مجیدی و خیلی نفرات دیگر که اسم آنها در این پست نمی گنجد،یاد گرفتم و دست تک تک همه آنها را به گرمی می فشارم و برای همه آنها آرزوی سلامتی می کنم.

در پایان روی صحبتم با هواداران استقلال است، آنها که همیشه حامی من و بازیکنان دیگر بودند، از آنها می خواهم پشت تیمشان بایستند و مطمیٔن باشند روزهای سخت می گذرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-01 16:01

افزودن دیدگاه جدید