کد مطلب: 

249543
وزیر آموزش و پرورش:

اینترنت شاد رایگان است؛ اگر کسی با مشکلی مواجه شد اعلام کند/ ظرف یکی دو هفته‌ی آینده اشکالات شبکه شاد رفع می‌شود/ ارائه‌ی سیم‌کارت‌های دانش آموزی (شاد) به دلیل محدودیت تعداد شماره‌ها منتفی شد/ بسته‌های اینترنتی ایمن در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد

وزیر آموزش و پرورش، گفت: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده است.
اینترنت شاد رایگان است؛ اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند/ ظرف یکی دو هفته آینده اشکالات شبکه شاد حل می‌شود/ توزیع سیمکارت‌های دانش آموزی منتفی شد؛ بسته‌های اینترنتی ایمن می‌شوند  

به گزارش سیتنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم «یاد یاران»  درباره رایگان شدن اینترنت شبکه شاد، اظهار کرد: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.

حاجی میرزایی درباره برخی گلایه‌ها مبنی بر پایین بودن سرعت اینترنت در شبکه شاد، گفت: سرعت پایین نیست، بخشی از مشکل به این برمی گردد که حدود ۱۹۷ هزار معلم ما، معلم ثابت نیستند و حق التدریس و آموزشیار و ... هستند و شکل گیری کلاس ها یکی دو هفته طول می کشد. یک علت دیگر هم به تقویت زیرساخت های فنی برمی گردد که همراه اول متعهد است این کار را انجام دهد و در حال انجام آن هستند.

وی ادامه داد: ظرفیت بخش رسیدگی به مشکلات فنی سه برابر می شود و به اشکالاتی که منعکس می شود رسیدگی خواهد شد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه شبکه شاد یک اپلیکیشن بومی است که می خواهد ۵۵۰ هزار کلاس درس را مدیریت کند و ممکن است در برخی ساعت ها با مشکل مواجه شود، عنوان کرد: این مسائل با مدارا به تدریج حل می شود؛ کما اینکه تا کنون به همین صورت بوده و هر روز از حجم مسائل کاسته می شود.

وی افزود: شاد زیر بار وسیعی رفته است. تست های لازم قبل از شروع مدارس انجام شده اما اکنون در میدان واقعی زیر بار رفته و باید کارایی خودش را آشکار کند و اگر هم اشکالی هست رفع بشود. موضوع این است که حتما ظرف یکی دو هفته آینده مسائل حل و فصل خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره سیم‌کارت دانش آموزی شاد نیز اظهار کرد: قرار نبود ما این کار را انجام دهیم. برخی اپراتورها مدعی بودند می توانند سیم‌کارت شاد را تولید کنند و گفتند وزارت ارتباطات با محدودیت شماره روبروست و نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

حاجی میرزایی افزود: اما برای ارائه سرویس های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات اندیشیده شده که دانش آموزان بتوانند در قالب بسته هایی از اینترنت ایمن استفاده کنند. در واقع بحث سیم‌کارت منتفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-28 14:22

افزودن دیدگاه جدید