کد مطلب: 

249527

بیش از 5000 خدمت صادراتی به دانش‌بنیان‌ها ارائه شد

حضور دستاوردهای فناورانه دانش‌بنیان‌های کشور در بازارهای جهانی موضوعی خوشایند و هدف بزرگی برای همه شرکت‌هایی است که به این حوزه ورود کرده‌اند و قصد ادامه حیات دارند. سفره گسترده‌ای که می‌تواند توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشی این شرکت‌ها را به رخ دنیا بکشد.
بیش از 5000 خدمت صادراتی به دانش‌بنیان‌ها ارائه شد

به گزارش سیتنا، دروازه‌های جهانی برای ورود محصولات دانش‌بنیان فضایی مناسب برای توسعه بازار محصولات و خدمات دانش‌بنیان است. جایی که می‌تواند این خدمات را به دنیا معرفی کند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در این میان به عنوان یکی از نهادهای حامی زیست‌بوم فناوری و نوآوری در تلاش است تا مسیر ورود این دستاوردها به بازار جهانی را تسهیل کند.

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم یکی از نهاهای پیشرو در این حوزه است و تاکنون توانسته 5 هزار و 339 خدمت به متقاضیان ارائه کند. خدماتی که بازار جهانی محصولات و خدمات دانش‌بنیان را توسعه داده است.

خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالا‌ها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان است. کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی می‌کند تا با شناسایی و ارزیابی شرکت‌های خدماتی فعال در این حوزه، خدماتی با کیفیت و اثربخش در جهت توسعه توان صادراتی شرکت‌ها ارایه کند.

خدمات حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و واسطه‌های صادراتی (شرکت‌های مدیریت صادرات، پایگاه‌های صادراتی، کارگزاران تجاری برون مرزی) ارائه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-28 09:44

افزودن دیدگاه جدید