کد مطلب: 

249520

"مخابرات من" درگاهی پرکاربرد برای مشتریان در وب سایت شرکت مخابرات ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت اظهار داشت: به منظور ساده سازی فرایندهای غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است.
"مخابرات من" درگاهی پرکاربرد برای مشتریان در وب سایت شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام با اعلام مطلب فوق تصریح کرد: مشتریان برای استفاده از این بخش در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی "مخابرات من" در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده نمایند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح روش استفاده از “مخابرات من” خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

مهندس بیدخام همچنین افزود: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و دسترسی مستقیم به سامانه «مخابرات من»، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت به راحتی برای تمام مشتریان میسر است.

وی تاکید کرد: با استفاده از سامانه مخابرات من، امکان پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض و مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت نیز از امکانات مهم در اختیار مشتریان و مخاطبان با استفاده از درگاه "مخابرات من" است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-28 08:40

افزودن دیدگاه جدید