کد مطلب: 

2494

کارگروه ساماندهی به کارگیری بدافزارهای خارجی تشکیل جلسه می‎دهد

نخستین جلسه کارگروه ساماندهی به کارگیری بدافزارهای خارجی در کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای چهارشنبه این هفته تشکیل خواهد شد.

به گزارش سیتنا به نقل از افتانا، علیرضاصالحی با اعلام این خبر افزود، همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است، کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با همکاری سازمان فناوری اطلاعات؛ در تلاش است آیین نامه به کارگیری ضدبدافزارهای خارجی را با مشارکت صنف افتا تدوین و در اختیار مراجع مربوطه قرار دهد.

دبیر کمیسیون افتا با اشاره به تشکیل نخستین جلسه کارگروه در چهارشنبه هفته جاری گفت: در این جلسه علاوه بر اعضای کارگروه که در جلسه هم اندیشی قبلی، با رای حاضران انتخاب شدند، کلیه فعالان حوزه فروش و ارائه خدمات آنتی ویروس های خارجی نیز دعوت شده اند تا با همفکری، مقدمات تدوین آیین نامه فراهم گردد.

صالحی با بیان اهداف سه گانه کارگروه و تدوین آیین نامه حول آن تاکید کرد: ارزیابی شرکت های ارائه کننده، ارزیابی نرم افزارها و بررسی تعهداتی که صاحبان محصولات حاضر هستند به مصرف کننده ارائه کنند، موضوعاتی هستند که در کارگروه مطرح و بررسی می گردند. این آیین نامه پس از آماده سازی و تایید توسط مراجع ذیصلاح، به سازمان فناوری اطلاعات ارجاع و توسط آن سازمان ابلاغ و اجرا خواهد گردید.

گفتنی است نخستین کارگروه ساماندهی به کارگیری بدافزارهای خارجی روز چهارشنبه، ۲۷اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن همایش های سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران (تلفن: 88734499) برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-05-14 07:11

افزودن دیدگاه جدید